کد خبر : 1675109 | 05 فروردين 1399 ساعت 17:22 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسن‌ترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا

رجب زاده در کنار ژاوی قرار گرفت (عکس)

کنفدراسیون فوتبال آسیا عصر امروز به معرفی چهار گلزن مسن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که یکی از آنها مهدی رجب زاده از تیم ذوب آهن ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، رجب زاده که آخرین بار به همراه ذوبی ها در بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2018 به میدان رفته بود در صدر لیست مسن ترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا عصر امروز در حساب رسمی خود در توئیتر، با ارائه لیستی به معرفی 4 بازیکن سن و سال دار این رقابت ها پرداخت که در این میان مهدی رجب زاده در کنار ژاوی هرناندز، ستاره اسپانیایی السد قطر قرار گرفت.

 

در این لیست لی دونگ گوک، ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی که سابقه بازی در تیم های پوهانگ، وردربرمن، میدلزبرو، سئونگنام و چونبوک موتورز کره را در کارنامه خود داشت با ثبت 39 سال و 10 و 5 روز مسن ترین گل زن نام گرفت.

 

مهدی رجب زاده هافبک – مهاجم سابق تیم های فجرسپاسی و ذوب آهن که سابقه بازی برای تیم ملی ایران را نیز در کارنامه خود داشت با ثبت 39 سال و 7 ماه و 9 روز در رده دوم قرار گرفت.

 

ژاوی هرناندز، ستار اسپانیایی تیم السد قطر که در بازی های یک فصل اخیر به عنوان سرمربی این تیم در میادین حضور دارد با ثبت 39 سال و 2 ماه و 28 روز، پس از رجب زاده سومین بازیکن سن و سال دار لقب گرفت.

 

در نهایت نیز حسین عبدالغنی سلیمان، مدافع مسن تیم الاهلی عربستان که پیش از این بارها و بارها با تیم ملی عربستان نیز روبروی ملی پوشان قرار گرفت با گلزنی در سن 39 سال و 1 ماه و 2 روز، عنوان چهارمین گلزن مسن لیگ قهرمانان را به نام خود زد. نکته جالب درباره این بازیکن اینکه وی امسال نیز به عنوان یکی از بازیکنان الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و می تواند با گلزنی در این بازی ها، خود را به صدر این جدول برساند.

 

 

1487072

دیدگاه‌ها