کد خبر : 1675158 | 06 فروردين 1399 ساعت 01:00 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

 نامه IOC به کمیته ملی المپیک

تعویق المپیک توکیو به ایران ابلاغ شد

کمیته بین المللی المپیک در نامه ای رسمی به ایران تعویق المپیک ٢٠٢٠ را اطلاع داد.

تعویق المپیک توکیو به ایران ابلاغ شد 

به گزارش ورزش سه، بعد از رسمی شدن تعویق المپیک ٢٠٢٠ و توافق بین ژاپن و IOC کمیته بین المللی المپیک به کمیته ملی المپیک ایران درباره تغییر زمان بازی‌های المپیک توکیو نامه ای ارسال کرد. 

 

در این نامه که برای تمامی کشورها ارسال شده، آمده است:

 

روسای محترم کمیته‌های ملی المپیک

 

از زمان آخرین ارتباط ما با شما، متاسفانه انتشار ویروس کرونا سرعت بیشتری در سراسر جهان گرفته است و به تبع آن کشورها و ورزشکاران بیشتری تحت قشار قرار گرفته‌اند.

 

این موضوع امروز بعدازظهر بین رییس کمیته بین المللی المپیک و نخست وزیر ژاپن، آقای شینزو آبه مورد بحث قرار گرفت و نتیجه این گفتگو به تعویق انداختن بازی‌های المپیک به سال آینده، البته با شرط برگزاری تا تابستان ۲۰۲۱ گردید و این موضوع بلافاصله توسط هیات اجرایی نیز به تصویب رسید.

 

اگرچه این تصمیم امری مسلم و اجتناب ناپذیر در شرایط حاد و فوق العاده کنونی بوده است ولی ما همچنان با همبستگی و تلاش برای دستیابی به هدف خود درخصوص  این جابجایی ادامه خواهیم داد و سازگاری لازم درجهت اهداف و برنامه‌های بازی‌های المپیک و همچنین مسابقات انتخابی را خواهیم داشت.

 

ما در اسرع وقت با تمامی ذینفعان تماس خواهیم داشت تا از پیشرفت و توسعه برنامه‌های لازم برای این تغییر اطمینان حاصل نماییم.

 

مجددا از همکاری و حمایت شما دراین مقطع زمانی حساس تشکر میکنم و امیدوارم با همراهی شما برنامه جدید بازی‌ها را به پیش برانیم.

 

جان مکلود
مدیر همبستگی المپیک و ارتباطات بین‌المللی کمیته‌های ملی المپیک

 

1487179

دیدگاه‌ها