کد خبر : 1675200 | 06 فروردين 1399 ساعت 13:36 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا به دنبال رهایی از شر مدافع فرانسوی!

بارسلونا امیدوار به توافق با منچستریونایتد برای فروش ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی خود است.

بارسلونا به دنبال رهایی از شر مدافع فرانسوی!

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام جام جهانی 2018 و کسب عنوان قهرمانی جهان با لباس تیم ملی فرانسه، ساموئل اومتیتی دیگر رنگ خوشی را ندیده و در دو سال اخیر معمولا بخش عمده ای از فصول را به علت مصدومیت از دست داده است. نشریه اسپورت مدعی شد بارسا دیگر علاقه ای به حفظ ساموئل اومتیتی نداشته و با توجه به ابراز علاقه منچستریونایتد به خرید این بازیکن، امیدوار به توافق با باشگاه انگلیسی برای انتقال 46 میلیون پوندی اومتیتی به اولدترافورد است.

 

1468109

 

بارسلونا می خواهد با پول فروش این بازیکن روی گزینه های جوان تری سرمایه گذاری کند و پائو تورس، مدافع ویارئال گزینه اول این تیم برای تقویت خط دفاعی به شمار می آید.

 

شیاطین سرخ فصل گذشته هری مگوایر از لسترسیتی را به عنوان گران ترین مدافع تاریخ فوتلال جذب کردند، اما علیرغم حضور او و بازیکنانی چون ویکتور لیندلوف، اریک بایی، مارکوس روخو و فیل جونز، هنوز مشکلات دفاعی این تیم به طور کامل مرتفع نشده و انتقال ساموئل اومتیتی می تواند شرایط را برای اوله گونار سولسشر بهود بخشد.

 

ساموئل اومتیتی فصل گذشته انها 15 بار موفق شد برای بارسلونا بازی کند و این فصل نیز تا اینجا 11 بار به میدان رفته است. کلمنت لانگله و جرارد پیکه زوج اصلی خط دفاعی بارسلونا محسوب می شوند و کار ساموئل اومتیتی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آسان نیست.

دیدگاه‌ها