کد خبر : 1675218 | 06 فروردين 1399 ساعت 14:39 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

علیرغم برنامه ریزی های انجام شده؛

قلعه نویی تمرین امروز را تعطیل کرد

امیرقلعه نویی امروز را به شاگردانش استراحت داده و معلوم نیست حضور بازیکنان این تیم در اصفهان با از سرگیری تمرینات همراه شود.

قلعه نویی تمرین امروز را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سپاهان روز گذشته با درخواست باشگاه خودشان را به اصفهان رساندند و تست های ویژه کرونایی زیر نظر کادر پزشکی‌ای که باشگاه در نظر گرفته بودند، از آنها گرفته شد و حالا بازیکنان تیم و کادر فنی، منتظر اعلام جواب این تست های پزشکی هستند.


طبق برنامه قرار بود که سپاهانی ها امروز و پس از انجام تست های پزشکی در باغ فردوس تمریناتشان را از سر بگیرند و به همین منظور هم بازیکنان تیم از شهرهای مختلف خودشان را به اصفهان رسانده اند ولی به نظر می رسد موضع ستاد ملی مبارزه با کرونا سبب شده تا امیرقلعه نویی فعلا برای شروع مجدد تمرینات دست نگه دارد و به بازیکنانش استراحت داده است.


برخی مربیان لیگ برتری معتقدند در صورتی که رقابت های لیگ برتر قرار باشد از روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه آغاز شود، آنها به زمانی حدود 1 ماه برای آماده سازی بازیکنانشان نیاز دارند ولی در سوی دیگر ستاد ملی مبارزه با کرونا که با معضلی عجیب، جهانی و غیرقابل پیش بینی مواجه شده، از باشگاه ها خواسته تا فعلا تمریناتشان را برای حفظ سلامتی بازیکنان و مجموعه تیم تعطیل کنند.

دیدگاه‌ها