کد خبر : 1675240 | 06 فروردين 1399 ساعت 15:33 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون و یک تصمیم مهم؛ خداحافظی به تاخیر افتاد؟

یوونتوس و بوفون در حال مذاکره برای تمدید قرارداد این دروازه بان اسطوره ای هستند.

بوفون و یک تصمیم مهم؛ خداحافظی به تاخیر افتاد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جیان لوییجی بوفون در تابستان پیش رو به اتمام خواهد رسید و حتی گمانه‌زنی هایی جدی درباره خداحافظی او از فوتبال وجود دارد. بوفون در این باره می‌گوید: نمی‌دانم سال آینده چه خواهم کرد. واقعیت دارد که دو سال پیش تصمیم برای بازنشستگی را گرفته بودم اما چیزی که باید، اتفاق افتاد. چرا فوتبال را کنار نمی‌گذارم؟ چون حالم با بازی کردن خوب است و به خاطر رویاهایی که داشتم هنوز تلاش می‌کنم. من رویاهایی را در کودکی داشتم و حالا باید به آن کودک احترام بگذارم. آن موقع خیلی هیجان زده می‌شدم اگر به من می‌گفتند که یک دروازه بان در سری سی خواهی شد.

 

یک هفته پیش بوفون درباره آینده اش با تلویزیون یوونتوس نیز صحبت کرد. به نظر می‌رسد هیچ چیز شگفت انگیزی در میان نیست و احتمال دارد او فصل آینده را هم در تورین بماند و پیراهن بانوی پیر را برتن داشته باشد. او که لقب قوی ترین دروازه بان تاریخ را از رسانه کالچو مرکاتو دریافت کرده، تصمیم های مهم خود را بین ماه مارچ و آوریل می‌گیرد؛ یعنی دقیقا همین روزهایی که با اخبار کرونا سپری می‌شود.

 

در وضعیت اورژانسی کنونی که آینده فوتبال ایتالیا در شرایطی مبهم قرار دارد، گمانه زنی های جدی بر ادامه کار جی جی بوفون در یوونتوس تاکید دارند. این که باتوجه به احتمال تعطیلی لیگ ایتالیا، دروازه بان اسطوره ای حداقل یک سال دیگر در اردوی تورینی ها باشد.

 

در رابطه بوفون ۴۲ ساله و باشگاهش، اعتماد حداکثری حکم فرماست و میل تمام نشدنی او به بازی، یوونتوس را متقاعد به تمدید قراردادش کرده است.

دیدگاه‌ها