کد خبر : 1675328 | 07 فروردين 1399 ساعت 00:20 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت عجیب و باورنکردنی بازیکنان یک تیم استرالیایی

بازیکنان تیم ولینگتون فونیکس استرالیا با انجام یک عمل عجیب خارج شدن از قرنطینه حاشیه ساز شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان و اعضای تیم ولینگتون فونیکس استرالیا به دلیل شروع ویروس کرونا در قرنطینه بودند اما دو بازیکن این تیم بعد از مصرف نوشیدنی های غیر مجاز الکلی و با ماشین مخصوص حمل گلف باز ها از قرنطینه خارج شدند.

 

از طرف دیگر ادعا می‌شود که دو بازیکن فونیکس در ساعات اولیه بامداد سه شنبه توسط پلیس متوقف شده بودند و گفته می شود که یکی از این بازیکنان نیز دستگیر شده است.

 

 

1487322

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال استرالیا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است. اگرچه که به نظر می رسد هویت این بازیکنان هنوز مشخص نشده است. در بیانیه فدراسیون فوتبال استرالیا در این باره آمده است: " فدراسیون فوتبال استرالیا از گزارشی درباره دو بازیکن ولینگتون فونیکس مطلع شده است. این مسئله کاملاً جدی گرفته می‌شود و در صورت مشخص شدن هرگونه تخلف اقدامات ملی در این زمینه انجام خواهد شد. فدراسیون فوتبال استرالیا در حال حاضر قادر به اظهار نظر بیشتری در این باره نیست."

 

رقابت‌های لیگ استرالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و به نظر می‌رسد که این مسابقات از ۲۲ آوریل دوباره پیگیری خواهد شد. هرچند که گفته می‌شود در صورت ادامه این اوضاع ممکن است تعلیق مسابقات تمدید شود.

دیدگاه‌ها