کد خبر : 1675384 | 07 فروردين 1399 ساعت 14:30 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای لیگ ملت ها از مربی ایرانی استفاده می کنیم

خوش خبر: جانشین کولاکوویچ احتمالا خارجی است

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: در قرارداد کولاکوویچ بندی هم وجود دارد که مربوط به اتفاقات غیرمترقبه است که وضعیت فعلی را هم شامل می شود.

خوش خبر: جانشین کولاکوویچ احتمالا خارجی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه درخواست فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ از سوی این مربی در گفت و گو با "ورزش سه" تایید شد، فدراسیون هم چنین موضوعی را تایید می کند. 


پرونده همکاری 3 ساله این مربی مونته نگرویی با ایران بسته شده و حالا فدراسیون برای المپیک که در سال 2021 برگزار می شود، به دنبال یک مربی خارجی جدید خواهد بود. 


امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از اینکه مشخص شد المپیک 2020 یک سال عقب افتاده، آقای داورزنی از من خواست با کولاکوویچ درباره فسخ قرارداد صحبت کنم چون ما امسال هیچ رویداد خاص و مهمی را در پیش نخواهیم داشت. به هر حال طبق قراردادی که از قبل امضا شده، کولاکوویچ و دستیارانش هر کدام حقوق ماهیانه دارند. ما هم به دنبال توافقی هستیم تا بتوانیم این قرارداد را فسخ کنیم.


وی افزود: در حال مذاکره هستیم و از طریق راهکارهایی که در قرارداد پیش بینی شده، به دنبال یک توافق دوستانه خواهیم بود. در قرارداد کولاکوویچ بندی هم وجود دارد که مربوط به اتفاقات غیرمترقبه است که وضعیت فعلی را هم شامل می شود. البته خود کولاکوویچ هم مربی باشخصیتی است و در این موارد با ما همکاری می کند. وقتی این موضوع را با او مطرح کردم، خودش هم قبول کرد و گفت به جز این راه دیگری نیست.

 

1134543


سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که جانشین کولاکوویچ ایرانی خواهد بود یا خارجی، گفت: فعلا نمی توانم دقیق در این باره صحبت کنم. با این حال من فکر می کنم برای المپیک توکیو فدراسیون به دنبال یک مربی خارجی سطح بالا خواهد بود. از طرف دیگر اگر قرار بر برگزاری لیگ ملت های 2020 باشد، ما دراین مسابقات از مربی ایرانی استفاده می کنیم. 


خوش خبر در پایان درباره برنامه های تیم ملی عنوان کرد: باید ببینیم فدراسیون جهانی چه تصمیمی درباره لیگ ملت ها می گیرد. اگر حتی این مسابقات لغو شود، اما شرایط به حالت عادی برگردد، ما تیم ملی را به حال خودش رها نمی کنیم. سعی می کنیم بیشتر به بازیکنان جوانتر میدان دهیم و برای المپیک توکیو آماده سازی را از همین امسال شروع کنیم.

دیدگاه‌ها