کد خبر : 1675511 | 08 فروردين 1399 ساعت 17:43 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

برونو:

بهتر بود به گواردیولا هیس نمی دادم

ستاره پرتغالی منچستریونایتد از اتفاق چند هفته پیش در دربی شهر منچستر ابراز پشیمانی کرد.

بهتر بود به گواردیولا هیس نمی دادم

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر بازی ماه گذشته منچستریونایتد و منچسترسیتی در اولدترافورد و در یک صحنه، زمانی که بازی متوقف شده بود، درحالیکه برونو فرناندز برای برداشتن توپ در نزدیکی خط طولی زمین می‌ رفت، پپ گواردیولا(سرمربی سیتی) توپ را برداشته و آن را به کناری پرتاب می‌کند. در این لحظه فرناندز انگشت اشاره خود را بر روی دهانش قرار داده و به گواردیولا می‌گوید بهتر است ساکت باشد.

 

 

1484313

 

 

اتفاقی که او را در نزد هواداران یونایتد محبوب تر نیز کرد. ستاره پرتغالی که در انتقالات زمستانی با 55 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون راهی منچستر شد، خیلی زود توانسته با ارائه بازی های خوب، خود را وارد قلب هواداران کند.

 

برونو روز گذشته در جریان یک مصاحبه عنوان داشت که بهتر بود در آن لحظه سکوت می کرد و واکنشی به گواردیولا نشان نمی داد:« مردم حرف می زنند و می پرسند که برونو در حدی نیست که بخواهد به گواردیولا هیس بدهد ولی یک انسان را نمی توان بر اساس تعداد افتخاراتش تعریف کرد.

البته من از حرکت خودم دفاع نمی کنم و معتقدم بهترین واکنش به گواردیولا سکوت بود و باید اجازه می دادم خود مردم قضاوت کنند ولی حساسیت بالای بازی و تنشی که در من وجود داشت اجازه نداد سکوت کنم و آن حرکت را انجام دادم.»

 

 

1484312

دیدگاه‌ها