کد خبر : 1675523 | 08 فروردين 1399 ساعت 19:30 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات آنلاین پارس جنوبی در قرنطینه

تمرینات تیم پارس جنوبی جم در روزهای قرنطینه به صورت آنلاین پیگیری می شود.

تمرینات آنلاین پارس جنوبی در قرنطینه

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که فوتبال ایران به مانند دیگر بخش های جامعه درگیر مبارزه با کرونا است تمرینات اکثر تیم های لیگ برتری یا برگزار نشده یا از انجام آن ممانعت به عمل آمده است؛ از همین روی با تصمیم هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم بازیکنان این تیم به صورت سایبری زیر نظر کادرفنی تمریناتشان را آغاز کردند.


طی سه روز گذشته طبق برنامه‌ای که مشابه آن در تیم های مطرح دنیا در دوران مبارزه کرونایی انجام می‌شود پارس جنوبی جم هم این برنامه را در دستور کار دارد.


افاضلی که دوره هایی را در باشگاههای طراز اول اروپایی مانند چلسی و بایرن مونیخ پشت سر گذاشته اکنون براساس چنین ایده ای به گونه ای عمل کرده تا بازیکنان طبق برنامه آماده سازی ازپیش طراحی شده و به صورت آنلاین تمرینات جسمانی را زیر نظر گروه فنی انجام بدهند؛ این تمرینات در سه بخش حفظ توان هوازی، توازن عضلانی و ارتقا چالاکی طی این روزها ادامه می‌یابد تا با شروع احتمالی تمرینات حضوری زمان کمتری برای آمادگی بازیکنان صرف شود.


این تمرینات سایبری طبق برنامه داده شده به بازیکنان  صورت می گیرد و از قوانین انضباطی اعلام شده از سوی سرمربی پارس جنوبی جم پیروی می کند تا شکل تیمی و حس مسئولیت‌پذیری از سوی بازیکنان جدی گرفته شود.

دیدگاه‌ها