کد خبر : 1675531 | 08 فروردين 1399 ساعت 19:54 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو کارلوس:

دست من بود، نیمار برای رئال بازی می‌کرد

اسطوره برزیلی رئال معتقد بود اگر در رئال قدرت بیشتری داشت نیمار را برای این تیم جذب می کرد.

دست من بود، نیمار برای رئال بازی می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته بر سر جدا کردن نیمار از PSG بین رئال و بارسا دعوا بود اما در نهایت رئال از جذب ستاره برزیلی منصرف شد و بارسا هم با وجود تلاش های زیادش، در نهایت نتوانست توقعات مالی PSG را برآورده کند.

بر کسی پوشیده نیست که نیمار قصد بازگشت به لالیگا را دارد و تابستان پیش رو نیز برای این مهم تلاش خواهد کرد اما به نظر می رسد این بار هم بارسلونا شانس اول برای جذب ستاره برزیلی باشد.

 

 

1487636

 

 

روبرتو کارلوس ستاره چپ پای سابق رئال معتقد است اگر دست او بود، نیمار از مدت ها پیش برای رئال بازی می کرد.

او به رادیو فاکس اسپورتس گفت:« اگر به من بستگی داشت، نیمار از مدت ها پیش پیراهن رئال را بر تن داشت اما زندگی همیشه مطابق میل شما پیش نمی رود. نیمار و ستاره های بزرگی مثل او باید در یک تیم بزرگ بازی کنند و چه تیمی بهتر از رئال؟ رئال برای هر فوتبالیستی در دنیا یک مرجع است. دوست دارید فاتح لیگ قهرمانان شوید؟ ساده ترین راه، پیوستن به رئال مادرید است.»

 

 

1482866

 

 

کارلوس در مورد دور شدن مارسلو از تیم ملی برزیل گفت:« از نظر من مارسلو بهترین دفاع چپ دنیاست ولی تیته سرمربی برزیل، عقیده ای دیگر دارد. هر بازیکنی شایسته یک فرصت دوباره است و معتقدم مارسلو نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است. او را بار دیگر در زمین شاد و سرحال دیده ام و کارهایی انجام می دهد که فقط از عهده خود او بر می آید. امیدوارم مارسلو بار دیگر به تیم ملی برگردد.»

 

دیدگاه‌ها