کد خبر : 1675548 | 09 فروردين 1399 ساعت 00:57 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش کشتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد؛

نجاتی: تعویق المپیک انگیزه‌های من را کم نمی کند

ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تعویق المپیک انگیزه‌های من را کم نمی کند

نجاتی: تعویق المپیک انگیزه‌های من را کم نمی کند

به گزارش "ورزش سه" ، علیرضا نجاتی ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با تبریک سال نو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پیش از شیوع کرونا تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام داده بودیم و قصد آن را داشتم که با کسب آمادگی بیشتر و در صورت صلاحدید کادر فنی راهی المپیک 2020 توکیو شوم.

 

فرنگی کار جوان تیم ملی در مورد تعویق المپیک 2020 توکیو و برگزاری آن در سال 2021 تصریح کرد: این موضوع انگیزه‌های من را کم نخواهد کرد و در برنامه های من تأثیری ندارد، سعی خود را می کنم که با کسب آمادگی و تجربه بیشتر بتوانم در این مسابقات افتخارآفرین باشم.

 

وی در مورد اینکه در شرایط کنونی تمرینات خود را چگونه پیگیری می‌کند اظهار داشت: در حال حاضر در شهر قم و به صورت انفرادی و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تمرین می‌کنم، بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی نیز با من در تماس است و برنامه تمرینی را می دهد و بیشتر برنامه های ما هوازی و آمادگی جسمانی است.

 

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان با بیان اینکه امیدوارم هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود، گفت: از مردم عزیز می خواهم که به مسافرت نروند و در خانه بمانند، چراکه با همکاری آن ها می شود از شیوع و پیشرفت این بیماری بسیار خطرناک جلوگیری کرد. 

دیدگاه‌ها