کد خبر : 1675571 | 09 فروردين 1399 ساعت 12:30 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه احتمالی لیگ برتر انگلیس بعد از تعطیلی کرونا

وبسایت گل با انتشار یک برنامه می‌گوید در صورت از سر گیری فصل لیگ برتر انگلیس، برنامه ادامه این فصل احتمالا چنین شکل و شمایلی خواهد داشت.

برنامه احتمالی لیگ برتر انگلیس بعد از تعطیلی کرونا

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه لیگ برتر انگلیس در حال حاضر دست‌کم تا پایان ماه آوریل یعنی دهم اردیبهشت ماه تعلیق شده است، وبسایت گل با انتشار یک برنامه می‌گوید در صورت از سر گیری این رقابت ها از پایان آوریل، زمان‌بندی ادامه فصل به شکلی خواهد بود که در این برنامه عنوان شده است. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که لیگ برتر یا هر یک از رقابت های فوتبال دنیا از این تاریخ از سر گرفته شود و همه چیز به شرایط اپیدمی کرونا و تصمیم دولت ها و سازمان های مربوطه بستگی دارد.

 

1487788

 

با این حال اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر مصمم هستند در صورتی که شرایط اپیدمی کرونا در آینده این امکان را فراهم کند، رقابت های این فصل را ادامه داده و به پایان برسانند. به خصوص حالا که یوفا رقابت های یورو2020 را یک سال عقب انداخته، لیگ های ملی فرصت خواهند داشت که رقابت‌هایشان را در طول تابستان کامل کنند.

 

در صورتی که لیگ برتر انگلیس از روز 30 آوریل از سر گرفته شود، هفته سی‌ام این رقابت ها در روزهای 2 و 3 ماه مه یعنی 13 و 14 اردیبهشت برگزار خواهد شد. در میانه هفته شاهد برگزاری بازی‌های رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا خواهیم بود و در روزها 20 و 21 اردیبهشت بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

 

1487789

 

در میانه هفته بعد  مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برگزار شده و لیگ برتر هر هفته در روزهای شنبه و یکشنبه ادامه خواهد یافت. در تاریخ ششم، هفتم و هشتم خرداد رقابت های چمپیونزلیگ از سر گرفته خواهد شد و فینال رقابت های چمپیونزلیگ به روز 7 تیر موکول خواهد شد. لیگ برتر هم طبق این برنامه در روز 18 تیر به پایان خواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها