کد خبر : 1675590 | 09 فروردين 1399 ساعت 13:36 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایگور جانشین کواچ خواهد بود؟

صربستان، لهستان یا روسیه؛ مقصد بعدی کولاکوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در 3 سال اخیر بعد از فسخ قرارداد راهی یکی از کشورهای اروپایی خواهد شد.

صربستان، لهستان یا روسیه؛ مقصد بعدی کولاکوویچ

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ با اینکه تصور می کرد حداقل تا پایان المپیک 2020 همکاری اش با ایران ادامه دار باشد و بتواند با خاطره خوبی از تیم ملی جدا شود، به خاطر شیوع کرونا این روزها مشغول مذاکره با فدراسیون ایران برای فسخ قرارداد است.


این مربی مونته نگرویی که نتایج نسبتا متوسطی در سال های اخیر با ایران گرفت؛ اگر چه اولین مدال ایران در مسابقات بین المللی در دوران مربیگری او در جام بین قاره ای به دست آمد، حالا به فکر مقصد جدید خود است. 


کولاکوویچ از چندی پیش به فدراسیون ایران اعلام کرده بود که اگر قصد تمدید قرارداد با او بعد از المپیک را ندارند، این مربی پیشنهاداتی از تیم های باشگاهی در روسیه و لهستان برای فصل آینده دریافت کرده است. 


حالا ایگور به راحتی می تواند باب مذاکره با تیم های باشگاهی را برای فصل آینده که احتمالا در پایان تابستان آغاز می شود را باز کند تا بعد از 4 سال به فعالیت خود در رده ملی پایان دهد.


البته گفته می شود کولاکوویچ یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی صربستان هم هست. این مربی که 9 سال هدایت صرب ها را برعهده داشته، خوب می داند که این کشور نتوانسته سهمیه ورودی المپیک توکیو را کسب کند و احتمالا مسئولان فدراسیون صربستان از عملکرد اسلوبودان کواچ راضی نیستند. 


به هر حال این احتمال هم وجود دارد که در صورت برگزاری لیگ ملت های 2020 ایگور کولاکوویچ با تیم ملی صربستان در این رقابت ها حاضر شود، اما در صورت لغو همه بازی های ملی احتمالا او به سراغ یک تجربه باشگاهی در یکی از کشورهای روسیه یا لهستان می رود.

دیدگاه‌ها