کد خبر : 1675712 | 10 فروردين 1399 ساعت 11:30 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ستاره اینترمیلان از توقف دیرهنگام سری آ

دیگو گودین ستاره اینترمیلان با انتقاد از نحوه واکنش سری آ به ویروس کرونا می‌گوید فوتبالیست‌های این لیگ تا آخرین لحظه در معرض ابتلا به ویروس قرار داشته‌اند.

انتقاد ستاره اینترمیلان از توقف دیرهنگام سری آ

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیگ سری آ مدتی است به حالت تعلیق درآمده و هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای از سر گیری آن متصور نیست، دیگو گودین، مدافع اروگوئه‌ای اینترمیلان از نحوه برخورد و واکنش سری آ با بحران کرونا در مراحل اولیه شیوع این ویروس انتقاد کرد و گفت تعطیلی دیرهنگام لیگ باعث شده فوتبالیست‌های بسیاری بی‌دفاع در معرض ابتلا به این ویروس قرار بگیرند.

 

1487928

 

گودین با اعلام انتقاداتی تند از سری آ می‌گوید مقامات این لیگ تا آخرین لحظه برای ادامه رقابت ها فشار می‌آوردند و تنها زمانی مجبور به توقف لیگ شدند که همه چیز از کنترل خارج شده بود و دیگر چاره‌ای نداشتند.

 

گودین در مصاحبه با شبکه ESPN در این باره گفت:" ما تا آخرین لحظه در مقابل ویروس رها شده بودیم. آنها تا آخرین لحظه به فشار آوردن به تیم ها ادامه دادند تا ببینند ما تا چه زمانی می‌توانیم به بازی کردن ادامه  بدهیم، تا زمانی که دیگر همه چیز از کنترل خارج شد".

 

مدافع اروگوئه‌ای اینتر در ادامه صحبت هایش گفت:" ما بعد از آنکه مشخص بود اپیدمی کرونا بسیار خطرناک است چند هفته به فوتبال بازی کردن ادامه دادیم و در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی بازی می‌کردیم تا اینکه در نهایت تست یک بازیکن یوونتوس مثبت شد و ما و بازیکنان یوونتوس را قرنطینه کردند و لیگ متوقف شد".

 

دیدگاه‌ها