کد خبر : 1675860 | 11 فروردين 1399 ساعت 12:00 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

امروز؛ احتمال اعلام رسمی پایان فصل سری آ

درحالیکه گفتگوها درباره سرنوشت فصل جاری سری آ همچنان ادامه دارد ممکن است این فصل سری آ امروز رسما پایان‌یافته اعلام شود.

امروز؛ احتمال اعلام رسمی پایان فصل سری آ

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه بحران کرونا در گوشه و کنار دنیا همچنان به شدت ادامه دارد و به خصوص در ایتالیا هیچ نشانه‌ای از روند رو به بهبود اوضاع دیده نمی‌شود این احتمال وجود دارد که امروز پایان فصل جاری سری آ رسما اعلام شود.

 

1488093

 

رقابتهای سری آ در ایتالیا از اوایل ماه مارس یعنی نیمه‌های اسفند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است. در حال حاضر یوونتوس با یک امتیاز اختلاف نسبت به لاتزیو صدرنشین سری آ است و دوازده هفته دیگر از این فصل باقی مانده است.

 

در آخرین تصمیم‌گیری مقامات ایتالیایی اعلام شده که سری آ حداقل تا روز سیزدهم اردیبهشت تعلیق بوده و دست‌کم تا آن تاریخ هیچ بازی‌ای برگزار نخواهد شد. اما امروز در ایتالیا جلسه بسیار مهمی بین اعضای اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیایی برگزار می‌شود که درباره لغو کلی این فصل سری آ خواهد بود.

 

1488092

 

دامیانو توماسی رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا در این باره گفت:" بر خلاف هفته‌های گذشته، این بار یک فاکتور جدید به بحث‌های ما اضافه خواهد شد. چرا که صحبتهای وزیر ورزش ایتالیا نگرانی‌ها را افزایش داده و خیلی‌ها فکر می‌کنند که فصل به زودی پایان یافته اعلام خواهد شد. برای همین ما باید خودمان را آماده کنیم تا برای تبعات ورزشی پایان یافتن فصل و تاثیر آن بر قراردادهای بازیکنان واکنش مناسب داشته باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها