کد خبر : 1675772 | 10 فروردين 1399 ساعت 16:23 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ را نیمه تمام نگذارید؛

پیشنهاد مس کرمان برای مسابقات لیگ

باشگاه مس کرمان معتقد است انجام شدن بازی های باقی مانده لیگ های مختلف فوتبال ایران، بهترین راه است و تنش زیادی هم ایجاد نمی کند.

پیشنهاد مس کرمان برای مسابقات لیگ

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک در شرایطی در پایان هفته ٢۶ ام به دلیل شیوع ویروس کرونا مانند سایر لیگ های مختلف ایران و جهان به حالت تعلیق درآمده که مس رفسنجان با ۵٣ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با ۴۶ امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد.


مس کرمان که سابقه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، پس از سال ها در فصل جاری لیگ یک با مجتبی حسینی شانس زیادی برای صعود دارد و دوست ندارد زحمات صرف شده و منابع مالی ای که هزینه کرده را با سناریوهایی که این روزها نقل محافل فوتبالی است، بر باد رفته ببیند.


در مورد سرنوشت مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف دنیا، شایعات و گمانه زنی های زیادی وجود دارد و به نظر می رسد که فدراسیون جهانی فوتبال فیفا بهترین مرجع برای تصمیمی گیری در این خصوص باشد، تا تصمیم گرفته شده کمترین حواشی را نیز به بار بیاورد.  


در این میان باشگاه مس کرمان نظر خود را در خصوص ادامه مسابقات لیگ، روی خروجی سایت خود قرار داده است و معتقد است که ادامه مسابقات بهترین تصمیم ممکن خواهد بود و فقط باید در رابطه با برنامه زمانبندی آن جمع بندی صورت بگیرد.

 

روابط عمومی باشگاه مس کرمان در این زمینه اینطور نوشته است:«اگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با درنظر گرفتن اینکه برای مثال مسابقات فصل آینده را از اواخر مهر ماه با برنامه ریزی دقیق و بدون تعطیلی های عجیب و غریبی که در فوتبال ایران باب است، طرح ریزی کند، می توانند مسابقات فوتبال کشور را در این فصل را با حفظ فاصله زمانی پایان و آغاز لیگ امسال و فصل بعد،  تا اواخر خرداد و حتی دهه اول تیر ماه به اتمام برساند بدون آنکه تیم ها نیز در معرض فشار عجیب و غریب برگزاری بازی قرار بگیرند.»

دیدگاه‌ها