کد خبر : 1675789 | 10 فروردين 1399 ساعت 17:45 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

پویول و کرویوف با من خواهند بود

ژاوی: به بارسا بر می گردم ولی به یک شرط

ژاوی هرناندز بار دیگر از تمایلش برای مربیگری در بارسا صحبت کرد و اینکه با افرادی کار خواهد کرد که مورد اطمینانش باشند.

ژاوی: به بارسا بر می گردم ولی به یک شرط

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز ژانویه گذشته یکی از گزینه های جدی جانشینی ارنستو والورده در بارسلونا بود. حتی اریک آبیدال از تیم مدیریت ورزشی بارسا در دوحه با او دیدار کرد ولی در نهایت طرفین به نتیجه نرسیدند.

ژاوی به بارسا پاسخ رد داد و گفت که ترجیح می دهد نسبت به تعهدش به السد قطر پایبند بماند. بارسلونا نیز کمی بعد با کیکه ستین به توافق رسید. با این وجود خیلی ها معتقدند که ژاوی به زودی هدایت بارسا را برعهده خواهد گرفت.

 

 

1468901

 

 

کاپیتان سابق بلوگرانا در مورد رد پیشنهاد مربیگری باشگاه محبوبش به لاونگواردیا گفت:« شرایط مناسب نبود. نمی خواستم در میانه های فصل به بارسا بیایم و ادامه دهنده برنامه های مربی دیگری باشم. روزی به بارسا بر می گردم که پروژه خودم را از صفر شروع کنم.»

 

ژاوی در مورد کیفیت تیم کنونی بارسا گفت:« در مجموع به نظر من بارسا تیم خارق العاده ای در اختیار دارد. از دروازه که شروع کنیم، مارک آندره تراشتگن بهترین گلر دنیا از نظر من است و جوردی آلبا بهترین دفاع چپ، پیکه بهترین مدافع میانی و بوسکتس هم بهترین هافبک دفاعی دنیاست. لئو مسی هم نیاز به تعریف من ندارد و بهترین بازیکن دنیا محسوب می شود. به اینها لوئیس سوارز، دی یونگ و آرتور را هم که اضافه کنید، خواهید دید که تیمی تضمین شده برای سال های پیش رو در اختیار دارید.

 

 

1486505

 

 

برای این بارسا من وینگر جذب می کنم.  نیمار قطعا خرید فوق العاده ای خواهد بود. از لحاظ مقبولیت بین هواداران، مطمئن نیستم ولی او به لحاظ کیفی سطح تیم را بسیار بالاتر می برد. در حال حاضر بایرن مونیخ بهترین وینگرها را ار اختیار دارد و معتقدم به جز نیمار، بازیکنانی مثل جیدون سانچو و سرژ گنابری هم برای این بارسا بسیار خوب خواهند بود.»

 

ژاوی در مورد تیم دستیارانش در بارسا گفت:« دوست دارم با افراد قابل اطمینان کار کنم و نمی خواهم کسی اطراف رختکن باشد که اقدام به مسموم کردن فضا کند. کارلس پویول و جوردی کرویف، افراد قابل اطمینان من هستند و می توانند بسیار مفید و موثر باشند. کرویوف سال ها سابقه مدیریت فنی دارد و یک مذاکره کننده تمام عیار است. من عاشق کار تیمی هستم و یک مجموعه متحد می خواهم. نظر همه را جویا می شوم ولی در نهایت، تصمیم گیرنده اصلی خودم خواهم بود.»

 

تیم مدیریتی مورد علاقه:« من با هیچکس مشکلی ندارم. با بارتومئو، لاپورتا و دیگران رابطه ام خوب است. با ویکتور فونت هم دوست صمیمی هستم. چیزی که می خواهم این است که بین مدیریت و کادرفنی و مجموعه بازیکنان، هماهنگی وجود داشته باشد. شاید این خیلی ایده آل گرایانه باشد ولی برای موفقیت، باید اینگونه باشید. من با هر کسی که صلاح بارسا را بخواهد، همراه خواهم بود.»

 

 

1479363

 

دیدگاه‌ها