کد خبر : 1675904 | 11 فروردين 1399 ساعت 15:20 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

به ادعای Le10sport

بمب خبری فرانسه؛ پپ و ژاوی روی نیمکت PSG

به ادعای وبسایت Le10sport رئیس قطری باشگاه PSG قصد دارد در تابستان 2021 پپ گواردیولا را به جای توماس توخل سرمربی این تیم منصوب کرده و ژاوی را دستیار او کند.

بمب خبری فرانسه؛ پپ و ژاوی روی نیمکت PSG

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت فرانسوی Le10sport با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد که ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن و مالکین قطری این باشگاه قصد دارند در تابستان سال 2021 سکان هدایت تیم‌شان را به پپ گواردیولا و ژاوی بسپارند. بر این اساس پپ به عنوان سرمربی PSG و ژاوی به عنوان دستیار او فعالیت خواهد کرد.

 

1488153

 

مالکین PSG تاریخ تابستان 2021 را از آن جهت انتخاب کرده‌اند چرا که قرارداد سرمربی فعلی‌شان توماس توخل آلمانی و همچنین قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی تا آن تاریخ به پایان خواهد رسید.

 

البته گواردیولا ممکن است از تابستان امسال از سیتی آزاد شود چرا که این تیم انگلیسی از سوی یوفا به مدت دو فصل از حضور در رقابت‌های اروپایی منع شده و باشگاه سیتی منتظر حکم فرجام‌خواهی‌اش از دادگاه عالی ورزش است. در نتیجه این امکان وجود دارد که گواردیولا از تابستان همین امسال روی نیمکت PSG بنشیند. در این شرایط توماس توخل در ماه‌های آینده روی یکی از داغ‌ترین نیمکت‌های دنیا خواهد نشست.

 

این وبسایت فرانسوی مدعی است در صورتیکه گواردیولا خود در پایان فصل جاری خواهان ترک سیتی باشد مالکین این باشگاه انگلیسی با این موضوع موافقت خواهند کرد. Le10sport حتی مدعی شد که در صورت خروج گواردیولا از سیتی، مدیران این باشگاه گزینه اصلی جانشینی او را پاتریک ویرا انتخاب کرده‌اند. ویرا فصل پایانی دوران بازی خود را در سیتی سپری کرده و اولین پستش به عنوان مربی هدایت تیم زیر 21سال منچسترسیتی بوده است.

 

دیدگاه‌ها