کد خبر : 1675832 | 11 فروردين 1399 ساعت 00:37 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

کاکای جدید فوتبال برزیل در تور رئال؟

ایگور گومز ستاره 21 ساله سائوپائولو مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است. به او لقب کاکای جدید را داده اند.

کاکای جدید فوتبال برزیل در تور رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید در سال های اخیر سعی کرده است که استعداد های آینده دار فوتبال برزیل را به خدمت بگیرد. ستارگانی نظیر وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و رینیر ژسوس در این سال ها جذب شده اند و حالا رئال یک پدیده جدید از فوتبال برزیل را زیر نظر گرفته است.

 

 

1488057

 

 

ایگور گومز پدیده 21 ساله سائوپائولو نگاه رئال مادرید را به خود جلب کرده است. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 50 میلیون یورو است که در شرایط فعلی نقل و انتقالات و بحران کرونا بعید است که رئال حاضر به پرداخت چنین مبلغی شود. گفته می شود که بارسلونا، سویا و آژاکس دیگر تیم هایی هستند که شرایط جذب این هافبک را دنبال می کنند.

ایگور گومز که از 14 سالگی به سائوپائولو ملحق شده، از نظر سبک بازی با کاکا مقایسه می شود. این بازیکن مجموعا 44 بازی در تیم بزرگسالان سائوپائولو داشته و پنچ گل به ثمر رسانده است. گومز اخیرا تا سال  2023 قراردادش را با سائوپائولو تمدید کرد.

رئال مادرید هنوز هیچ مذاکره ای با این بازیکن انجام نداده و تنها بازی های او را به دقت زیر نظر داشته است. برگ برنده کهکشانی ها در راه جذب گومز کسی نیست جز واگنر ریبیرو. مدیر برنامه های گومز که زمانی روبینیو را از سانتوس به رئال مادرید انتقال داد.

گومز در تیم زیر 20 ساله های برزیل نیز عضویت داشت و در این تیم با رودریگو گوئز هم تیمی بود. رئال اطمینان دارد که در صورت شروع مذاکرات، قادر است با سائوپائولو بر سر رقمی معقول به توافق برسد.

 

 

دیدگاه‌ها