کد خبر : 1675851 | 11 فروردين 1399 ساعت 10:30 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

آنتونیو کاسانو

مسی حتی از مارادونا هم بهتر است

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا می‌گوید لیونل مسی نه تنها از کریستیانو رونالدو بلکه از مارادونا هم بزرگتر است.

مسی حتی از مارادونا هم بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو ملی‌پوش سابق ایتالیایی و ستاره سابق رئال مادرید می‌گوید لیونل مسی از نظر فوتبالی حتی از اسطوره بزرگ آرژانتین دیگو مارادونا هم پیشی گرفته و با هیچ اسطوره دیگری در تاریخ فوتبال قابل مقایسه نیست.

 

کاسانو می‌گوید اینکه مسی موفق شده در دوره‌ای اینقدر طولانی در سطح شماره یک دنیا فوتبال بازی کند باعث شده او بهترین فوتبالیست معرفی شده از آرژانتین به دنیای فوتبال باشد. کاسانو از هواداران مارادونا خواست این واقعیت را بپذیرند که مسی شایستگی این را دارد که به عنوان بهترین فوتبالیست آرژانتینی و بهترین فوتبالیست دنیا معرفی شود.

 

1488077

 

کاسانو در فصل 2006-2007 به همراه تیمش رئال مادرید مانع از قهرمانی بارسا و مسی در لالیگا شد ولی می‌گوید حتی در آن زمان و ناکامی مسی و یارانش در مقابل رئال، چیزی نتوانسته نظرش را درباره این ابرستاره آرژانتینی تغییر دهد. کاسانو از هم‌تیمی پرتغالی‌اش در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از خدایان فوتبال نام می‌برد ولی می‌گوید مسی نسبت به او برتری دارد.

 

کاسانو در گفتگو با کوریره دلو اسپورت گفت:" مارادونا در یک دوره چهار پنج ساله کاری کرد که پیش از آن هیچکس نظیرش را ندیده بود ولی مسی کارهای مشابهی را در یک دوره پانزده ساله انجام داده. مسی 710 گل زده و 300 پاس گل داده. وقتی مسی در زمین حضور دارد مثل این می‌ماند که حداقل برتری 1-0 شما تضمین شده است".

 

1488075

 

کاسانو در ادامه این مصاحبه گفت:" هواداران مارادونا باید این را بپذیرند که مسی موفق شده از او سبقت بگیرد. این یک واقعیت است". 

 

دیدگاه‌ها