کد خبر : 1675873 | 11 فروردين 1399 ساعت 11:49 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوتر: الگوی جدیدی برای برایتون ترسیم کردیم

کنترل ویدئویی جهانبخش و رفقا در قرنطینه

ستاره ایرانی و هم تیمی هایش در شهر برایتون از طریق دوربین های ویدئویی در قرنطینه کنترل می شوند.

کنترل ویدئویی جهانبخش و رفقا در قرنطینه

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که مردم کشورهای مختلف با کروناویروس روند زندگی شان مختل و در خانه قرنطینه شدند وضعیت برای فوتبالیست های حرفه ای که ساعت ها در کمپ مدرن باشگاه ها کنار هم تمرینات و برنامه غذایی متفاوتی را پیگیری می کردند با دردسرهای زیادی همراه شده است.

 

یکی از این باشگاه ها برایتون آلبیون در لیگ جزیره نام دارد، جایی که سرمربی جوان و مشهور آنها برای این که بتواند الگویی جدید برای کنترل آماده سازی ستاره هایش ترسیم کند از فناوری های جدید تلویزیونی بهره برده و با کمک شرکتی انفورماتیک در تلاش برای کنترل شاگردانش در قرنطینه خانگی است.

 

گراهام پوتر سرمربی برایتون در تشریح برنامه های جدید خود برای کنترل بازیکنان گفت:« این روزها کنترل کردن خیلی از امور عادی و روزمره دشوار شده است. از همین رو باید برای کنترل این شرایط فکر جدیدی می کردیم که کنترل بازیکنان از طریق دوربین های کار گذاشته شده می توانست الگوی جدیدی برای آماده سازی و نظارت بر عملکرد آنها باشد چون فکر می کنم بحران فعلی حالا حالاها کنار همه ما خواهد بود و نمی شد دست روی دست گذاشت».

 

براساس اعلام باشگاه برایتون و سرمربی این تیم بازیکنان از صبح تا شب در قرنطینه خانگی براساس برنامه تنظیمی هم باید تمرینات خود را برگزار می کردند هم برنامه غذایی باشگاه را مو به مو اجرا و گزارشی از آنالیز توان جسمی و کالری های بدن شان را به تیم پزشکی و بدنسازی براساس داده های دستگاه های الکترونیکی ارائه می دادند که یکی از بازیکنان علیرضا جهانبخش است که در منزل خود در شهر برایتون باید تمرینات آماده سازی را براساس الگوی ترسیمی جدید گراهام پوتر پیش ببرد و در ویدئو کنفرانس های کادر فنی شرکت کند.

دیدگاه‌ها