کد خبر : 1675896 | 11 فروردين 1399 ساعت 14:29 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

رکوردی که می تواند در گینس ثبت شود

استقلال؛ ۴ مدیرعامل در ١١٢ روز

باشگاه استقلال در سالی که گذشت عجیب‌ترین شرایط ممکن را تجربه کرده است و تغییرات پی در پی باعث شده آبی ها هرگز رنگ ثبات را به خود نبینند.

استقلال؛ ۴ مدیرعامل در ١١٢ روز

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در لیگ نوزدهم انواع و اقسام مشکلات را تجربه کرده است، از جدایی بازیکنان تاثیرگذار تا رفتن سرمربی موفق این تیم و البته مشکلات مالی که گاه و بی گاه به سراغ آبی ها آمده و شرایط این تیم را بحرانی کرده است.

 

اما شاید عجیب ترین اتفاق در استقلال تغییرات زیاد مدیرعامل در این تیم باشد، جایی که آبی ها در کمتر از یک سوم سال ۴ مدیرعامل را به خود دیده اند، موضوعی که مستقیما به تصمیم های اشتباه وزارت ورزش در مورد انتخاب افراد ذی صلاح در این باشگاه برمی گردد.

 

امیرحسین فتحی در تاریخ هجدهم آذرماه از سمت مدیرعاملی استقلال استعفا داد تا آبی ها در عرض ١١٢ روز  اسماعیل خلیل زاده، علی فتح الله زاده و حالا احمد سعادتمند را روی صندلی مدیریتی خود ببینند.


 
این مسأله در مرحله اول نشان می دهد که وزارت ورزش به عنوان نهادی که باید در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ثبات ایجاد کند هرگز در این امر موفق نبوده است و آبی ها در فصلی که روبه اتمام است هرگز رنگ ثبات را به خود ندیده اند.

 

این یک رکورد در تغییرات مدیرعامل یک باشگاه است که البته آبی ها امیدوار هستند با آمدن سعادتمند ثبات به مجموعه آبی ها برگردد هرچند که او در ابتدای کارش باید آتش اختلافات مدیریتی را در باشگاه خاموش کند.

دیدگاه‌ها