کد خبر : 1675990 | 12 فروردين 1399 ساعت 09:30 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته، ستاره شیلیایی را به یونایتد برمی‌گرداند

به گزارش دیلی‌میل، باشگاه اینترمیلان تمایلی برای تمدید قرارداد قرضی الکسیس سانچس ندارد و در پایان فصل این ستاره شیلیایی را به منچستریونایتد برخواهد گرداند.

کونته، ستاره شیلیایی را به یونایتد برمی‌گرداند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد باشگاه اینترمیلان عملکرد الکسیس سانچس ستاره شیلیایی که در فصل جاری به صورت قرضی از منچستریونایتد در اختیار گرفته بود را دور از انتظار ارزیابی کرده و قصد تمدید با او را ندارد و در پایان فصل سانچس را به یونایتد برخواهد گرداند.

 

سانچس 31ساله در طول فصل با مصدومیت‌هایی مواجه بوده و تنها در دو بازی سری آ موفق شده به عنوان بازیکن فیکس با پیراهن اینتر بازی کند. بر اساس این گزارش سانچس در پایان فصل جاری به یونایتد بازخواهد گشت و باشگاه انگلیسی از حالا به این فکر افتاده  که برای آینده بلندمدت این ستاره شیلیایی چه تصمیمی باید اتخاذ کند.

 

1488233

 

بر اساس قرارداد فعلی سانچس با منچستریونایتد که هنوز دو سال از آن باقی مانده ستاره شیلیایی از شیاطین سرخ هفته‌ای 560هزار یورو دستمزد دریافت می‌کند و پرداخت چنین مبلغی برای یونایتد دشوار به نظر می‌رسد.

 

اعلام خبر جدایی قریب‌الوقوع سانچس از اینترمیلان در حالی مطرح می‌شود که این ستاره شیلیایی در رختکن نراتزوری از محبوبیت بالایی برخوردار است ولی مساله اصلی این است که آنتونیو کونته سرمربی اینتر به این نتیجه رسیده که ستاره شیلیایی به کارش نخواهد آمد. سانچس از زمانی که در ماه اکتبر از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شدید شد عملا فصل را از دست داد تا به این ترتیب داستان حضورش در اینتر هم به پایان برسد.

 

دیدگاه‌ها