کد خبر : 1676001 | 12 فروردين 1399 ساعت 11:30 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

راه رفتن رئیس بارسلونا در میدان مین

بارتومئو، موفق در خنثی کردن یک تنش دیگر

روزنامه کاتالان اسپورت با اشاره به کاهش 70درصدی دستمزد بازیکنان بارسا از آن به عنوان اقدامی تاریخی یاد کرده و ازواکنش به موقع رئیس باشگاه نسبت به آن تقدیر کرد.

بارتومئو، موفق در خنثی کردن یک تنش دیگر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالونیایی اسپورت که از نزدیک‌‌ترین رسانه‌های اسپانیایی به باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود از خبر موافقت بازیکنان بلوگرانا با کاهش 70درصدی دستمزدشان برای کمک به باشگاه در مقابله با بحران کرونا به شدت استقبال کرده و از آن به عنوان اقدامی تاریخی یاد کرده است.

 

اسپورت در یادداشتی درباره این ماجرا می‌گوید بالاخره خبر خوب برای هواداران بارسا از راه رسید و مشخص شد که بازیکنان تیم اول باشگاه مذاکرات خود با باشگاه را به پایان رسانده و با کاهش دستمزد پیشنهادی باشگاه موافقت کرده‌اند.

 

بازیکنان بارسا نه تنها اقدامی که از آنها انتظار می‌رفت را انجام دادند بلکه حتی با قبول کاهشی بیشتر از آنچه باشگاه از آنها می‌خواست کاری کردند که مبالغ بیشتری در اختیار بارسلونا بماند تا در میانه بحران کرونا، نیازی به کم کردن حتی یک ریال از حقوق کارکنان و کارمندان خود نداشته باشد.

 

1488247

 

بیانیه‌ای که مسی به عنوان رهبر بازیکنان بارسا منتشر کرد سرشار از همبستگی، همدلی و احساس تعهد اجتماعی بود و بسیار صادقانه به نگارش درآمده بود. کسانی که تا پیش از این بازیکنان بارسا را به دلیل تاخیر در اعلام کاهش دستمزدهایشان مورد انتقاد قرار می‌دادند حالا وقت آن است که این اقدام‌شان را ستایش کنند.

 

رئیس باشگاه بارتومئو بعد از انتشار بیانیه لیونل مسی در گفتگو با روزنامه اسپورت از این اقدام بازیکنان تشکر کرد و تعهد آنها و به خصوص تعهد کاپیتان تیم نسبت به باشگاه را ستود. بارتومئو در این مصاحبه گفت:" مسی از روز اول به من گفته بود که این کاهش باید انجام شود".

 

بارتومئو از پرداختن به انتقادهای مسی از باشگاه در بیانیه‌اش سعی کرد از دامن زدن بیشتر و جنجال‌آفرینی خودداری کند و در پاسخ به سوالهای اسپورت گفت:" شاید بازیکنان از بعضی حرفهایی که یک عده داخل و بیرون از باشگاه گفته‌اند ناراحت شده‌اند. باشگاه اطلاعات کاملی در اختیار ندارد که بخواهد در این باره اظهارنظر کند ولی مذاکره با بازیکنان در این باره فقط توسط اسکار گراو و شخص من انجام شد و ما چیزی نگفته بودیم".

 

رئیس بارسلونا که در این روزهای دشوار بحرانی، با بدست گرفتن ابتکار عمل موفق شد بازیکنان بارسا را با پیشنهاد خود هم‌رای کند، حالا فرصتی طلایی در اختیار دارد که به او امکان مانور زیادی می‌دهد. با اینحال شکی نیست که تنش اخیر که به ایجاد شایعات درباره بازیکنان بارسا و سپس طعنه‌های مسی به باشگاه منجر شد برگ جدیدی از تنش‌هایی است که بارسا در یک فصل اخیر با آن روبرو شده است. از مساله نیمار و پاری سن ژرمن در ابتدای فصل گرفته تا ماجرای پرحاشیه درگیری آبیدال و بازیکنان تا شکایت‌های پیکه از باشگاه و حالا مساله کاهش دستمزدها نشان می‌دهد که بارتومئو در این یک سال نتوانسته آرامش و سکون را بر باشگاه حاکم کند و این می‌تواند برای باشگاهی به بزرگی بارسلونا خطرآفرین باشد.

 

 

دیدگاه‌ها