کد خبر : 1676030 | 12 فروردين 1399 ساعت 14:32 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

بنزما: چیزی که درباره ژیرو گفتم واقعیت است

کریم بنزما از طعنه سنگین خود به اولیویه ژیرو دفاع کرده و گفت صحبتهایی که درباره ژیرو کرده چیزی است که به آن اعتقاد دارد و از این گذشته واقعیت دارد.

بنزما: چیزی که درباره ژیرو گفتم واقعیت است

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید که با صحبتهایش درباره اولیویه ژیرو در یک لایو اینستاگرامی خبرساز شده بود از اظهارات خود درباره او دفاع کرد.

 

کریم بنزما در روزهای اخیر در یک لایو اینستاگرامی طعنه سنگینی به ستاره هموطنش اولیویه ژیرو زد و مدعی شد خودش مثل یک ماشین فرمول یک است و ژیرو در حد ماشین کارتینگ. این صحبتهای بنزما باعث شده برخی از او انتقاد کرده و صحبتهایش را توهین‌آمیز قلمداد کنند.

 

1488073

 

در پاسخ به این انتقادها، بنزما در یک ویدیوی جدید ظاهر شده و از صحبتهایی که درباره ژیرو کرده دفاع کرد. بنزما گفت به آن حرفها اعتقاد دارد و می‌داند آنچه گفته واقعیت دارد.

 

بنزما در این ویدیوی جدید گفت:" بعضی‌ها از کل آن ویدیوی لایو فقط حرفهایی که درباره ژیرو و فرمول یک زدم را شنیده‌اند. ولی صحبتهای دیگر درباره نقش مثبت او در تیم ملی فرانسه را نشنیده‌اند".

 

1488071

 

ستاره فرانسوی رئال مادرید در ادامه گفت:" آنها فقط روی حرفهایی که درباره فرمول یک و کارتینگ زدم تمرکز کرده‌اند ولی این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم و معتقدم عین واقعیت است".

 

بنزما در بخش دیگری از صحبتهایش اضافه  کرد:" ببینید، اگر از من درباره رونالدوی برزیلی پرسیده می‌شد حتما می‌گفتم که او ماشین فرمول یک است و من ماشین کارتینگ. خیلی کوتاه و ساده".

 

دیدگاه‌ها