کد خبر : 1676068 | 12 فروردين 1399 ساعت 18:23 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

وزارت ورزش : کذب محض است

تعیین قهرمان به صورت قرعه‌کشی: دروغ سیزده!

وزارت ورزش اعلام کرد که ارائه بسته پیشنهادی از سوی آن‌ها و در نتیجه اعلام قهرمان با قرعه‌کشی کذب محض است.

تعیین قهرمان به صورت قرعه‌کشی: دروغ سیزده!

به گزارش “ورزش سه” چند ساعت قبل خبر عجیبی در کانال‌ها مبنی بر تصمیم فدراسیون و‌ وزارت ورزش برای تعیین قهرمان لیگ برتر به صورت قرعه‌کشی از بین چهار تیم اول جدول رده‌بندی دست به دست شد.

 

خبری که به سرعت توسط وزارت ورزش تکذیب شد. در همین راستا مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: خبر برخی کانال ها و رسانه ها مبنی بر  بسته پیشنهادی دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی معاونت قهرمانی این وزارتخانه برای تعیین قهرمان لیگ ایران با قرعه کشی کذب محض است.

 

بنا بر توضیح مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، زمان و نحوه برگزاری و ادامه مسابقات لیگ برتر و سایر رقابتهای ورزشی تابع نظر تصمیمات ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت خواهد بود.

 

این خبر ابتدا توسط ایران ورزشی منتشر و سپس از کانال آن‌ها در فضای مجازی پخش شد. البته پس از پرس و جویی که داشتیم متوجه شدیم این خبر بیشتر مربوط به دروغ ۱۳ بوده است. 

 

روز سیزدهم فروردین که معروف به سیزده بدر در ایران است رسم و رسوم خاص خود را دارد. یکی از این رسوم گفتن سخنانی است که یک دروغ بزرگ به شمار می‌رود و شنونده را به اشتباه خواهد انداخت.

 

مثل مطلب فوق که بیشتر خوانندگان و سایت‌ها را به اشتباه انداخت و وزارت ورزش را مجبور به پاسخگویی و واکنش کرد.

دیدگاه‌ها