کد خبر : 1676142 | 13 فروردين 1399 ساعت 14:38 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

حمله دوباره رئیس سابق بارسا به بارتومئو

خوان لاپورتا رئیس سابق بارسلونا خواهان استعفای جوزپ ماریا بارتومئو شد.

حمله دوباره رئیس سابق بارسا به بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که باشگاه بارسلونا رسما خبر از توافق با بازیکنان برای کاهش دستمزدها داد.

شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال باعث شده تا از سه هفته پیش، درآمد های بارسلونا متوقف شود و به این ترتیب و تا زمانی که فوتبال از سر گرفته شود، باشگاه کاتالان متحمل ضرر اقتصادی بزرگی خواهد شد.

 

 

1408988

 

 

چاره ای نبود جز اینکه بازیکنان در این زمینه همکاری کنند و آنها در نهایت قبول کردند که 70 درصد دستمزدشان را تا زمانی که این شرایط وجود دارد، به باشگاه ببخشند. دو درصد از دستمزدشان نیز به کارکنان باشگاه اختصاص خواهد یافت تا آنها 100 درصد دستمزدشان را دریافت کنند.

 

خوان لاپورتا رئیس سابق بارسا بین سال های 2003 تا 2010 در حساب توئیتر خود به فوتبالیست های بارسا تبریک گفت و البته خواهان استعفای بارتومئو شد:« در این روزهای قرنطینه، شنیدن خبر همبستگی و تعهد بازیکنان بارسا بسیار خوشحال کننده بود. تبریک به شما که در بالاترین سطح، خودتان را نشان دادید.»

 

او در ادامه از هشتگ بارتومئو اخراج استفاده کرده است. لاپورتا که 5 سال پیش انتخابات ریاست بارسا را به بارتومئو باخت، همواره از مخالفان بزرگ او بوده است. لاپورتا معتقد است با بارتومئو، آکادمی لاماسیا قدرت سابق خود را از دست داده و باشگاه از فلسفه خود دور شده است. او همچنین عدم اداره درست باشگاه از سوی بارتومئو را نیز دلیل فشار به بازیکنان برای کاهش دستمزدهای شان می داند.

 

دیدگاه‌ها