کد خبر : 1676237 | 14 فروردين 1399 ساعت 12:05 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ توییتری راموس و آژاکس(عکس)

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید توییت طعنه‌آمیز باشگاه آژاکس درباره او را بی‌پاسخ نگذاشت و با یک توییت طعنه‌آمیز با باشگاه هلندی مقابله به مثل کرد.

جنگ توییتری راموس و آژاکس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه باشگاه هلندی آژاکس آمستردام در توییتر و به بهانه هشتگی که به خاطرات گذشته فوتبالی می‌پردازد با انتشار یک توییت، به سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید طعنه‌ زد، راموس هم در پاسخ دست روی دست نگذاشته و با انتشار یک توییت طعنه‌آمیز خطاب به باشگاه آژاکس، مقابله به مثل کرد.

 

باشگاه آژاکس در حساب توییتری خود عکسی از پیروزی‌اش مقابل رئال مادرید در استادیوم برنابئو که فصل پیش اتفاق افتاد را منتشر کرد. اما این عکس تنها برای طعنه زدن به سرخیو راموس کاپیتان رئال انتخاب شده بود و دوشان تادیچ بازیکن آژاکس را درون زمین در حال نمایش ژستی نشان می‌داد که در آن بازی، سرخیو راموس از روی سکوها نشان داده بود.

 

1488526

 

سرخیو راموس در بازی رفت دو تیم عمدا کاری کرده بود که از طرف داور کارت زرد دریافت کرده و بازی برگشت دو تیم در برنابئو را از روی سکوها دنبال کند. علت این اقدام راموس این بود که گمان می‌کرد رئال بر حریف هلندی‌اش پیروز شده و او به این ترتیب با خیال راحت می‌تواند در مرحله یک‌چهارم نهایی تیمش را همراهی کند.

 

در بازی رفت دو تیم در آمستردام، همان بازی‌ای که راموس باعث اخراج خود شد رئالی‌ها 2-1 پیروز شدند و همه گمان می‌کردند در بازی برگشت صعودشان قطعی است. اما در برنابئو در حالیکه راموس بازی را از روی سکوها تماشا می‌کرد، آژاکس با یک نمایش درخشان بازی را 4-1 به سود خود پایان داد تا در بهت و حیرت راموس، رئالی‌ها از دور رقابتهای چمپیونزلیگ حذف شوند.

 

با اینحال راموس، این توییت طعنه‌آمیز آژاکس را بی‌پاسخ نگذاشت و در توییتر خود دست به انتشار توییتی زد که او را همراه با چهار جام قهرمانی چمپیونزلیگ نشان می‌داد، یعنی جامهایی برابر با کل تعداد قهرمانی‌های تاریخ آژاکس در اروپا.

 

1488524

 

دیدگاه‌ها