کد خبر : 1676364 | 15 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: اتهام‌ها به بازیکنان بارسا ناراحت‌کننده بود

لوئیس سوارز ادعاهای مطرح شده درباره اینکه بازیکنان بارسا خواهان کاهش دستمزدهای خود برای مقابله با کرونا نبوده‌اند را تکذیب کرده و آنها را ناراحت‌کننده خواند.

سوارز: اتهام‌ها به بازیکنان بارسا ناراحت‌کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا می‌گوید بازیکنان این تیم اولین کسانی بوده‌اند که خواهان کاهش دستمزدهای خود با هدف کمک به باشگاه در مواجهه با بحران کرونا بوده‌اند و شایعات درباره مخالفت‌شان با کاهش دستمزدها شایعات نادرستی بوده که برای این بازیکنان ناراحت‌کننده بوده است.

 

بازیکنان بارسلونا اعلام کرده‌اند که برای کمک به باشگاه کاتالان در مواجهه با بحران مالی ناشی از کرونا تا 70 درصد دستمزدشان را کاهش داده‌اند. لیونل مسی در بیانیه‌ای که به مناسبت اعلام این خبر منتشر شد از مدیریت ارشد باشگاه به دلیل فشار آوردن بر بازیکنان انتقاد کرد و گفت آنها می‌دانسته‌اند که خود بازیکنان به دنبال گرفتن چنین تصمیمی هستند.

 

1488607

 

لوئیس سوارز هم با اعلام اینکه بازیکنان بارسا از شنیدن شایعاتی که مدعی بودند بازیکنان بارسا مایل به پذیرش کاهش دستمزدهایشان نیستند ناراحت شده‌اند گفت:" درباره مساله کاهش دستمزدهای بازیکنان ما حرفهای ناراحت‌کننده زیادی زده شد. بعضی‌ها گفتند بازیکنان بارسا نمی‌خواهند این مساله را قبول کنند. بعد گفته شد که بازیکنان تیمهای دیگر باشگاه این کاهش را پذیرفته‌اند ولی فوتبالیست‌ها نمی‌پذیرند، درحالیکه ما به این خاطر منتظر بودیم چون سعی می‌کردیم بهترین راه‌حل برای باشگاه را پیدا کنیم".

 

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه صحبتهایش گفت:" وقتی آدم چنین حرفهایی را می‌شنود خیلی ناراحت می‌شود چون ما اولین کسانی بودیم که می‌خواستند در این باره با باشگاه به توافق برسند چون می‌دانستیم باشگاه در چه موقعیتی قرار دارد. هیچ بازیکنی از بازیکنان بارسا کاهش دستمزد را رد نکرد. در نهایت هم باشگاه و بازیکنان به  یک توافق دوطرفه رسیدند. کاپیتانهای ما با رئیس باشگاه صحبت کردند و هیچکس کاهش دستمزد را رد نکرد".

 

دیدگاه‌ها