کد خبر : 1676408 | 15 فروردين 1399 ساعت 14:27 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم من و یزدانی با بهترین فرم به المپیک برسیم

تیلور: ایرانی ها به من می گویند حسن پادشاه است

کشتی گیر آمریکایی در مصاحبه لایو با اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی درباره رقیب اصلی اش در المپیک یعنی حسن یزدانی به صحبت پرداخت.

تیلور: ایرانی ها به من می گویند حسن پادشاه است

به گزارش "ورزش سه"، دیوید تیلور که مسابقات جهانی 2019 نورسلطان را به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو از دست داد، این روزها با گذراندن دوران نقاهت آماده مبارزه شده و در آخرین مسابقات هم در قاره آمریکا به عنوان قهرمانی دست یافت.


این کشتی گیر آمریکایی با شکست حسن یزدانی طلای جهانی 2018 را در بوداپست از آن خود کرد، در مصاحبه لایو اینستاگرامی با اتحادیه جهانی کشتی صحبت هایی را درباره نابغه ایرانی وزن 86 کیلوگرم به زبان آورد.
وقتی درباره حسن یزدانی از دیوید تیلور سوال شد، او در ابتدا اینگونه پاسخ داد: «حسن یزدانی حریف سرسختی برای من است. او خیلی خوب مبارزه می کند، اما من هم شرایط خوبی دارم.»


در ادامه این کشتی گیر آمریکایی در رابطه با قهرمانی یزدانی در مسابقات جهانی 2019 در غیاب او صحبت کرد و گفت: «برایم سخت بود که در خانه بنشینم و کشتی ها را نگاه کنم. وقتی من در مسابقات هستم دوست دارم با بهترین روبرو شوم و با شکست دادن آن ها قهرمانی را به دست بیاورم.»


مصاحبه کننده به این نکته اشاره می کند که دیوید تیلور و حسن یزدانی برخلاف رقابتی که روی تشک دارند، بعد از جراحی برای یکدیگر آرزوی بهبودی و سلامتی کردند، قهرمان سال 2018 جهان اینگونه پاسخ او را می دهد: «ما رقابت سخت و پراسترسی با همدیگر داریم و وقتی مسابقه شروع میشود نهایت تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی در مبارزه به کار میگیریم، اما بیرون مسابقه امیدوارم او سالم و سلامت باشد چرا که اگر این طور باشد، همدیگر را ترغیب میکنیم که حرکت رو به جلو داشته باشیم. ما می خواهیم با هم مبارزه کنیم. امیدوارم او در بهترین فرم آمادگی خود باشد تا یکسال دیگر باز هم در بالاترین سطحی که دارد با هم مبارزه کنیم.»


در پایان هم دیوید تیلور به حضور هواداران ایرانی در اینستاگرامش اشاره می کند و می گوید: «هواداران ایرانی زیادی مرا در اینستاگرام دنبال می کنند و همیشه می گویند حسن پادشاه است. کشتی در ایران مثل فوتبال آمریکایی در آمریکا طرفدار دارد. وقتی حسن یزدانی قهرمان المپیک شده بود، تصاویری از او دیدم که جمعیت زیادی برای استقبالش رفته بودند. البته حسن در تمام دنیا شناخته شده است چون به سبک خاصی مبارزه می کند و موفقیت های بزرگی در جوانی کسب کرده است.»

دیدگاه‌ها