کد خبر : 1676465 | 15 فروردين 1399 ساعت 17:50 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اتوئو و دروگبا به صحبت های دو پزشک فرانسوی

ساموئل اتوئو و دیدیه دروگبا، اسطوره های فوتبال آفریقا، به صحبت های دو پزشک فرانسوی، در مورد تست داروهای مبارزه با کرونا در آفریقا، واکنش نشان دادند.

واکنش اتوئو و دروگبا به صحبت های دو پزشک فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا به یک بحران جهانی تبدیل شده و اکنون بسیاری از شرکت های داروسازی به دنبال ساخت دارویی برای این بیماری هستند.

در این بین، دو پزشک سرشناس فرانسوی، در گفتگویی تلویزیونی، اعلام کردند که با توجه به کمبود وسائل بهداشتی و پزشکی در آفریقا، شاید بهتر باشد داروهایی که برای مبارزه با کرونا تولید شده اند، در این قاره مورد استفاده قرار بگیرند؛ اظهار نظری که واکنش ستاره های فوتبال این قاره را به دنبال داشت.

ابتدا دمبا با، مهاجم سابق چلسی، در صفحه توئیترش نوشت:" به غرب خوش آمدید؛ جایی که سفیدها معتقدند که خودشان برتر هستند و این نژادپرستی و حماقت، عادی شده است."

 

1488727

 

ساموئل اتوئو، مهاجم سابق بارسا، در پاسخ به دمبا با نوشت:" حرامزاده ها؛ شما کثافت هستید. آفریقا زمین بازی شما نیست."

دروگبا هم این طور واکنش نشان داد:" باورنکردنی است که ما همچنان چنین چیزی را بپذیریم. من این اظهارات نژادپرستانه و تحقیرآمیز را قویا محکوم می کنم. به ما کمک کنید تا جان مردم را در آفریقا نجات بدهیم و مانع گسترش این ویروس که همه دنیا را به هم ریخته شویم؛ به جای اینکه ما را خوک تصور کنید. این مضحک است.

رهبران آفریقا وظیفه دارند تا مردم را در مقابل چنین توطئه های فجیعی محافظت کنند."

دیدگاه‌ها