کد خبر : 1676477 | 15 فروردين 1399 ساعت 18:45 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: دلتنگ بارسا و هم تیمی هایم هستم

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا شرایط این روزهای دنیا را تلخ و غیر قابل باور می داند. او سخت دلتنگ تمرین کنار هم تیمی هایش است.

ویدال: دلتنگ بارسا و هم تیمی هایم هستم

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال شرایط این روزهای دنیا، قرنطینه و شیوع ویروس را مانند یک کابوس می‌داند.ستاره شیلیایی بارسا در جدیدترین گفت و گوی خود با کانال 13 از نگرانی‌هایش در رابطه با کرونا سخن گفته است.

 

 

1467790

 

 

او گفت:« شرایط عجیبی است. هر روز در خانه می‌مانیم و مرگ افراد زیادی در سر تا سر جهان را مشاهده می‌کنیم. دائما نگرانم و فکر می‌کنم در یک کابوس به سر می‌برم که هر لحظه بد و بدتر می‌شود. بابت همه چیز ناراحتم زیرا کسی نمی‌داند در پایان چه اتفاقی می‌افتد. هیچ وقت تصور نمی‌کردم چنین شرایط پیش بیاید. باید تا جایی که می‌شود در کنار هم باشیم.»


ویدال که در کنار هم‌وطنش گری مدل در حال جمع آوری کمک‌های مالی است، هم‌چنان در خانه‌اش به تمرین می‌پردازد. او ادامه داد:« هم‌چنان روز دو بار تمرین می‌کنم. قبل از وقوع قرنطینه و شرایط فعلی، همیشه یک بار در باشگاه تمرین می‌کردم و یک‌بار در خانه اما حالا دو بار در هر روز در خانه تمرین می‌کنم.
عدم حضور در باشگاه اندکی سخت است. ندیدن هم‌تیمی‌ها و عدم توانایی به اشتراک‌گذاری لحظات با آن‌ها و صحبت با آن‌ها واقعا سخت است.»

 

 

1464633

دیدگاه‌ها