کد خبر : 1676555 | 16 فروردين 1399 ساعت 11:20 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان جام جهانی 2014 در تیم‌های رده ب؟

فرانکفورتر آلگماینه در گزارشی به وضعیت ماریو گوتزه ستاره آلمانی پرداخته و می‌گوید با اینکه او قصد ترک دورتموند را دارد ولی مشتری‌ای ندارد.

قهرمان جام جهانی 2014 در تیم‌های رده ب؟

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه که در سال 2014 با  آلمان فاتح جام جهانی شده این روزها در توییتر بیشتر از باشگاهش بوروسیا دورتموند هوادار دارد ولی از نظر فوتبالی هوادارهای او حتی از این هم کمتر به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد روزهای این قهرمان آلمان در جام جهانی 2014 به شماره افتاده. گوتزه در ماه‌های اخیر در ترکیب دورتموند به حاشیه رفته بود و به نظر می‌رسد دیگر کمتر کسی معتقد است که او می‌تواند برای تیمش گره‌گشا باشد.

 

روزنامه آلمانی  فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ در گزارشی درباره گوتزه می‌گوید با اینکه او مصمم به ترک دورتموند است ولی کمتر باشگاهی پیدا می‌شود که خواهان جذب او باشد. لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان چندی پیش با اشاره به این واقعیت گفته بود:" بعید می‌‌دانم هیچ باشگاه بزرگی به دنبال جذب گوتزه باشد. به نظرم او باید هم به فکر باشگاه‌های کوچکتر باشد و هم با دستمزدهای کمتر کنار بیاید".

 

1488844

 

کارل هاینتس رومینیگه مدیر بایرن مونیخ هم در این مورد با ماتئوس هم‌عقیده بوده و می‌گوید گوتزه باید به فکر باشگاه‌های رده ب باشد. رومینیگه در این باره گفته بود:" به نظر من گوتزه باید به فکر باشگاه‌هایی در حد اورتون و وستهام یا باشگاه‌های میان‌رده ایتالیایی باشد. او در آلمان هم می‌تواند به بوروسیا مونشن‌گلادباخ یا لورکوزن برود".

 

در آلمان کمتر کسی معتقد است که  گوتزه وقتی در تابستان پیش رو قراردادش با بوروسیا دورتموند به پایان می‌رسد در این تیم باقی بماند. لوسین فاور، سرمربی دورتموند در فصل جاری به مراتب کمتر از فصل گذشته از گوتزه در ترکیب خود استفاده کرده است.

 

از این گذشته مذاکرات گوتزه با بوروسیا دورتموند برای تمدید قراردادش در چند ماه پیش از بحران کرونا در جریان بوده ولی به نتیجه نرسیده. مشکل اصلی این است که تقاضای دستمزد گوتزه بسیار بالاتر از ارزشی است که این باشگاه از نظر فوتبالی برای او قائل است. فرانکفورتر آلگماینه می‌گوید گوتزه با اینکه از موضع باشگاه مطلع است ولی حاضر نیست با پیشنهاد کاهش قابل توجه دستمزدش موافقت کند و به همین علت احتمال ترک باشگاه توسط او بسیار بالا است.

 

دیدگاه‌ها