کد خبر : 1676614 | 16 فروردين 1399 ساعت 15:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال گزینه اول پوگبا در صورت جدایی از منچستر

طبق ادعای نشریه سان، پل پوگبا ستاره منچستریونایتد در صورت جدایی از این باشگاه به رئال خواهد رفت و نه یوونتوس.

رئال گزینه اول پوگبا در صورت جدایی از منچستر

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا گزینه اول زیدان برای تابستان گذشته بود. سرمربی فرانسوی از زمان بازگشت به رئال، روی جذب پوگبا اصرار داشت ولی رقم 200 میلیون یورویی یونایتد روی این بازیکن، در نهایت باعث توقف مذاکرات شد.

پوگبا که تابستان گذشته در ژاپن صراحتا از تمایلش برای جدایی از یونایتد صحبت کرد، تا 2021 با این باشگاه قرارداد دارد ولی باشگاه می تواند یکطرفه قرارداد او را یک فصل دیگر تمدید کند. یونایتد به دنبال مذاکره با پوگبا و جلب رضایت او برای تمدید قرارداد است اما شرایط ممکن است به گونه ای شود که فروش او اقدامی منطقی تر به نظر بیاید.

 

 

1477243

 

 

طبق ادعای سان، یونایتد روی پوگبا 100 میلیون یورو قیمت گذاشته ولی به دلیل وضعیت وخیم فوتبال پس از شیوع کرونا، قطعا از این رقم کاسته خواهد شد. در حالی که از یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی پوگبا نام برده می شود، سان ادعا کرد که ستاره فرانسوی تحت هر شرایطی رئال را به یووه ترجیح می دهد. او در صورت جدایی از منچستر به دعوت زیدان پاسخ مثبت خواهد داد تا چالشی جدید و بزرگ را در دوران فوتبالش تجربه کند.

پوگبا سابقه 4 فصل بازی برای یوونتوس را در کارنامه دارد و در میان هواداران این تیم نیز بسیار محبوب است ولی او به دنبال تجربه ای دیگر در یک لیگ متفاوت خواهد بود.

 

 

1418206

دیدگاه‌ها