کد خبر : 1676629 | 16 فروردين 1399 ساعت 16:06 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

دبیرکل فدراسیون فوتبال بلاروس:

اینجا کسی از کرونا نمی‌گوید، پس فوتبال ادامه دارد!

دبیرکل فدراسیون فوتبال بلاروس در اظهار نظری عجیب گفت: مردم در اینجا با تراکتورهای خود کار می‌کنند و کسی درباره ویروس کرونا حرفی نمی‌زند.

اینجا کسی از کرونا نمی‌گوید، پس فوتبال ادامه دارد!

به گزارش “ورزش سه” در حالی که مسابقات ورزشی در اقصی‌نقاط جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعطیلی کشیده شده است، اما رقابت‌های لیگ فوتبال بلاروس در جریان است و هفته سوم آن امروز پیگیری می‌شود.

 

 در همین رابطه سرگی ژاردتسکی، دبیرکل فدراسیون فوتبال بلاروس در مصاحبه با مارکا گفت: مردم در اینجا با تراکتورهای خود کار می‌کنند و کسی درباره ویروس کرونا حرفی نمی‌زند. در روستاها، کار کردن با تراکتور همه را شفا می‌دهد.

 

وی در ادامه گفت: ما طبق برنامه روزانه، هرروز شرایط را بررسی می‌کنیم و کاملا به سیستم درمان و سلامت کشورمان اعتماد داریم و دلیلی برای تعطیلی لیگ نمی‌بینیم. می‌دانیم شرایط در برخی کشورها بحرانی است اما پس از مشورت با مقامات کشور، می‌توانیم فعلا لیگ فوتبال خود را ادامه دهیم.

 

دبیر فدراسیون لیگ بلاروس در پایان گفت: تصمیم برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات را هواداران می‌گیرند. ما به نوبه خود تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. میزان دمای بدن هواداران حین ورود به استادیوم اندازه گیری می‌شود و ژل ضدعفونی توزیع می‌کنیم.

 

لازم به ذکر است در کشور بلاروس حدود ۳۵۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و چهار نفر نیز به کام مرگ کشیده شده‌اند.

دیدگاه‌ها