کد خبر : 1676664 | 16 فروردين 1399 ساعت 18:30 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

توتی: پیشنهاد سامپدوریا و لیگ آمریکا را رد کردم

اسطوره باشگاه رم آرزو داشت با پیراهن این باشگاه بازنشسته شود و به هدف خود نیز رسید.

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی می گوید اگر به پیشنهادهای اواخر دوران بازی حرفه‌ایش جواب مثبت می‌داد، تمام تلاش‌هایش از بین می‌رفت.
 اسطوره باشگاه رم که بیش از 2 دهه در این باشگاه بود و با وجود پیشنهادهای مختلف هیچ‌گاه پیراهن رم را از تن خارج نکرد، اعلام کرده پس از اتمام فوتبالش هم از چند باشگاه پیشنهاد کار دریافت کرده اما نپذیرفته است.

 

توتی در این رابطه به اسکای اسپورتس گفت:« هر انسانی آزاد است تا تصمیمات خودش را بگیرد. در اواخر دوران فوتبالم فرصت‌هایی در درون و خارج از کشور ایتالیا داشتم و در دلم تردید وجود داشت. می‌خواستم به بازی ادامه دهم و هنوز هم چیزهایی برای ارائه داشتم اما یک یا دو سال حضور بیشتر چیزی را تغییر نمی‌داد.

من یک رویا داشتم؛ پوشیدن پیراهن فقط یک تیم. حضور یک یا دو ساله در یک تیم دیگر می‌توانست تمام تلاش‌های من را از بین ببرد. از آمریکا پیشنهاد داشتم و سمپدوریا هم که مالکش طرفدار رم بود، می‌خواست هر طور شده من را به این تیم ببرد اما در صورت انتقال تمام ارزش‌های زندگی‌ام زیر سوال می‌رفت.

در هر صورت به کاری که دانیله ده روسی کرد (پیوستن به بوکاجونیورز در پی ترک رم) کاملاً احترام می‌گذارم، هر کسی آزاد است هر کاری که مناسب خود می‌بیند را انجام دهد.»

 

اسطوره باشگاه رم همچنین در خصوص رقابت نزدیکی که لاتزیو با یوونتوس تا پیش از تعلیق سری آ به خاطر شیوع ویروس کرونا داشت، گفت:« به عنوان یک هوادار رم، امیدوارم لاتزیو هر چه زودتر از این روند رو به رشد خود فاصله بگیرد. فصل‌هایی هستند که همه چیز به خوبی پیش می‌روند، اما امیدوارم آنها دچار مشکل شوند. سیمونه اینزاگی یکی از بهترین سرمربیان سری آ است. او کارش را به خوبی انجام داده و به شخصه رابطه خیلی خوبی با او دارم، اما خوشحال‌تر می‌شدم اگر او هدایت تیمی دیگر را برعهده داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها