کد خبر : 1676686 | 16 فروردين 1399 ساعت 20:04 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد به بارسلونا در مورد لائوتارو مارتینز

اینتر در مورد حفظ لائوتارو مارتینز، ستاره جوان آرژانتینی برای فصل بعد مطمئن است.

خبر بد به بارسلونا در مورد لائوتارو مارتینز

به گزارش "ورزش سه"، تردیدی وجود ندارد که لائوتارو مارتینز، ستاره جوان و آرژانتینی اینتر اولویت اول بارسلونا برای فصل نقل و انتقالات تابستان پیش رو بوده و در هفته های اخیر نشریات نزدیک به این باشگاه بارها اخبار مربوط به احتمال رخ دادن این انتقال را پوشش داده اند.

 

1484525

 

اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد علیرغم هیاهوی فراوان در مورد این انتقال، اینتر هنوز سیگنالی از سوی خود لائوتارو مارتینز مبنی بر تمایل به جدایی دریافت نکرده و در مورد حفظ او حداقل برای فصل بعد اطمینان دارد. در ماه های اخیر اخباری در مورد اینکه دستمزد این مهاجم جوان تقریبا یک میلیون یورو بوده و او یکی از پایین ترین حقوق ها در بین بازیکنان نراتزوری دریافت می کند شنیده شده، اما در واقع به خاطر به رسمیت شناخته شدن حق تصویر او از سوی این باشگاه، این رقم به 3 میلیون یورو هم می رسد و این اخبار حقیقت ندارد.

 

اگر خود لائوتارو علاقمند به جدایی باشد، اینتر در این صورت پیشنهاد بارسلونا را بررسی خواهد کرد، اما هنوز خود این بازیکن هیچ نشانه ای از تمایل به جدایی بروز نداده است. در سال های اخیر بارها شاهد اخباری مبنی بر تمایل شدید بارسلونا به جذب یک بازیکن و عدم موفقیت آنها در رسیدن به هدف شان منتشر شده و باید دید سرنوشت در مورد لائوتارو مارتینز چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها