کد خبر : 1676707 | 16 فروردين 1399 ساعت 22:20 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بحران کاهش دستمزد در لیگ برتر امروز هم حل نشد!

لیگ برتری ها برای کاهش دستمزد فصل جاری در مسیر گذر از بحران کرونا به توافق نرسیدند.

بحران کاهش دستمزد در لیگ برتر امروز هم حل نشد!

به گزارش "ورزش سه"، به بازیکنان لیگ برتر اطلاع داده شده که باشگاه ها برای گذر از بحران کرونا 1.137 میلیارد پوند ضرر می دهند، زیرا مذاکرات درباره کاهش دستمزدها هنوز به توافقی نرسیده است. یک تماس ویدیویی بعد از ظهر امروز برگزار شد و در آن گزارشی از اتحادیه لیگ برتر به اطلاع کاپیتان ها و مربیان در مورد چرا باشگاه ها می خواهند بازیکنانشان با کاهش دستمزد موافقت کند رسید.

 

1487516

 

این فراخوان فوق العاده بدون توافقی در مورد کاهش دستمزد بازیکنان به پایان رسید و در نهایت قرار است بازیکنان خودشان در این رابطه تصمیم بگیرند. با توجه به پیچیدگی حضور بیش از 50 نفر در هر کنفرانس، از هر باشگاه سه نماینده و بیشتر کاپیتان ها و سرمربیان در این مکالمه حضور داشتند.

 

به نظر می رسد برای ادامه لیگ برتر سناریوهایی در نظر گرفته شده، اما در بدترین حالت امکان ادامه لیگ وجود نخواهد داشت و این به معنی پس دادن 762 میلیون پوند به شبکه های پخش کننده است. کاهش 30 درصدی دستمزد بازیکنان بیشتر جبران این مورد را شامل می شود.

 

سناریوهای شامل شروع مجدد لیگ در ماه ژوئن، به فداکاری کمتری از سوی بازیکنان نیاز دارند. اما بازیکنان با تلاش های جردن هندرسون و هری مگوایر، کاپیتان های لیورپول و منچستر یونایتد ، در حال حاضر متعهد شده اند که برای کمک به NHS دستمزدها را کاهش دهند. مذاکرات امروز در حالی صورت گرفت که پیش از این باشگاه های لیگ برتر توافق کرده بودند از بازیکنان خود بخواهند بعد از انجام مذاکرات کاهش دستمزد یا تعویق پرداخت 30 درصد آن را بپذیرند. لیگ برتر همچنین متعهد شد 20 میلیون پوند کمک مالی به NHS، سازمان ها محلی ، خانواده ها و گروه هایی که تحت تاثیر بحران ویروس کرونا قرار گرفته اند اهدا کند.

دیدگاه‌ها