کد خبر : 1676709 | 16 فروردين 1399 ساعت 22:36 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال ستاره والنسیا به یووه در گرو فروش دو بازیکن

باشگاه یوونتوس در صورت فروش دو بازیکن خود یعنی فدریکو برناردسکی و داگلاس کاستا برای جذب فران تورس از والنسیا اقدام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد هافبک جوان و تنها ۲۰ ساله والنسیا در فصل جاری به قدری فوق العاده بود که چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به او دوخته شده است. فران تورس ۲۰ ساله در این فصل لالیگا ۲۵ بازی برای والنسیا انجام داده و موفق به ثبت ۴ گل و ۴ پاس گل شده است؛ موضوعی که باعث شده این ستاره اسپانیایی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در فصل جاری لقب بگیرد.

 

یوونتوس یکی از تیم هایی است که به شک خیلی جدی شرایط جذب هافبک اسپانیایی والنسیا را دنبال می کند. با این وجود بر اساس ادعای نشریات ایتالیایی، باشگاه تورینی تنها در صورت فروش دو بازیکن خود، برای جذب تورس از والنسیا اقدام خواهد کرد.

 

 

1488990

 

 

یووه در نظر دارد که فدریکو برناردسکی را هر طور که شده در تابستان به فروش برساند. این بازیکن ایتالیایی در نقل و انتقالات زمستانی تا آستانه انتقال به بارسلونا نیز پیش رفت اما نهایتاً در یووه ماندگار شد.


همچنین یکی دیگر از اهداف بیانکونری برای فروش، ستاره برزیلی این تیم یعنی داگلاس کاستا است. کاستا اکثر بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده و به همین خاطر یوونتوس علاقه ای به حفظ او ندارد.

 

 

1477317

 

 

با این وجود به نظر می‌رسد در صورتی که یوونتوس موفق به فروش این دو بازیکن خود نشود، انتقال فران تورس نیز به این تیم منتفی خواهد بود.

دیدگاه‌ها