کد خبر : 1676731 | 17 فروردين 1399 ساعت 09:06 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به ایمیل تهدیدی AFC 

نبی: اختلافات با کنفدراسیون حل می شود

در پی اوج گیری اختلافات با کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال ایمیل تهدیدآمیز دیگر به فدراسیون فوتبال، سرپرست دبیرکلی به این موضوع واکنش نشان داد.

نبی: اختلافات با کنفدراسیون حل می شود
به گزارش "ورزش سه"، تغییرات مدیریتی در پیکره فدراسیون فوتبال این دفعه با وسواس خاصی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال رصد شدن است تا جایی که در آخرین رایزنی ها روسای فدراسیون با ایمیلی تهدیدآمیز از سوی AFC روبرو شدند که می توانست با پیامدهای تلخی برای فوتبال ایران توام شود.

در واکنش به این ایمیل و گمانه زنی ها مهدی محمد نبی در گفتگویی با سایت فدراسیون فوتبال گفت:«اختلاف نظر یا هرگونه سوء برداشتى که در مکاتبات دو جانبه فدراسیون و کنفدراسیون مطرح شده که قطعا حل و مرتفع می شود .فدراسیون فوتبال ایران همواره تعامل و ارتباط نزدیکى با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و مبادله نامه یا ایمیل ها درباره تشریفات و ساز و کار ادارى موضوعات امرى کاملا عادى در این ارتباط است اما متاسفانه سوء رفتار هایى در داخل کشور صورت گرفته که با مقاصد خاص منافع و موقعیت فوتبال کشور را در نظرنمی گیرند».
 

او اضافه کرد:«بنده با سابقه حدود ٨ سال دبیرکلى در فدراسیون همچنین ارتباطات و کرسى هایى که در AFC داشته ام بارها شاهد اختلاف نظر و برداشت هاى متفاوت قانونى درباره موضوعات گوناگون بودم اما تاسف برانگیز است که در چنین مساله اى شاهد انعکاس جزئى ترین مکاتبات اى اف سى و فدراسیون فوتبال هستیم. این اتفاق تلخى است که موجب شده در مذاکرات و مکاتبات بین المللى فدراسیون فوتبال ایران مواجه با حاشیه و رفتارهای غیر معمول و نادرست گردد».

سرپرست دبیرکلى فدراسیون در ادامه تصریح کرد:«کنفدراسیون در این نامه ها موضع گیرى له یا علیه شخص خاصى نداشته و تنها ایراد شکلى به تشریفات و رویه ادارى عنوان کرده که این گونه موارد در تعامل فدراسیون فوتبال با یک نهاد بالادستى مثل کنفدراسیون کاملا طبیعى و مرسوم است. در عین حال متاسفانه باید بگوییم از داخل کشور بى تقوایى هایى صورت گرفته و در راستای منافع فردی اطلاعات نادرستى منتقل شده است».

نبى در پایان گفت:«حضور و فعالیت هر ایرانى در بخش ها و کمیته هاى مختلف AFCباعث افتخار است و ما هم ارتباط بسیار خوبى با کمیته هاى مختلف کنفدراسیون از جمله دپارتمان فدراسیون هاى عضو afc داشته و داریم. در این موضوع هم فدراسیون طبق مقررات و ضوابط اساسنامه عمل کرده است. با این وجود از رسانه ها درخواست می کنیم با توجه به حساسیت موضوع با در نظر گرفتن مصالح و منافع فوتبال کشور مثل همیشه در این مسیر هوشمندانه عمل کنند».

با این صحبت های مطرح شده از سوی مهدی محمدنبی می توان این گونه برداشت کرد که اختلافات با ای اف سی در خصوص تغییر دبیرکل فدراسیون با رایزنی ها در حال برطرف شدن است و مشکل خاصی نمی تواند فوتبال ایران را در روزهای آتی به چالش بکشد.
 

دیدگاه‌ها