کد خبر : 1676733 | 17 فروردين 1399 ساعت 09:25 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین بازیکنان پاری سن ژرمن در خانه

باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار ویدیویی از تمرین بازیکنانش در خانه برای آمادگی جهت زمان از سر گیری دوباره رقابتهای فوتبال خبر داد.

تمرین بازیکنان پاری سن ژرمن در خانه

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن پیش از تعطیلی رقابتهای فوتبال موفق شده بود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. بازیکنان تیم پاریسی این روزها که رقابتهای فوتبال به دلیل بحران کرونا تعطیل شده، برای از دست ندادن آمادگی خود در خانه به تمرین مشغول بوده و مترصد از سر گیری دوباره مسابقات هستند.

 

1489021

 

در ویدیویی که وبسایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن منتشر کرده چند بازیکن تیم اول باشگاه در حال تمرینهای سخت و فشرده در خانه‌های خود دیده می‌شوند.

 

در این ویدیو تیاگو سیلوا ستاره کارکشته PSG در حال کار با وزنه و تمرین روی عضلات شکم خود دیده شده، ادریسا گوئیه در حالیکه به همراه پسرش در حال تمرینهای ورزشی است دیده شده و اریک ماکسیم چوپو- موتینگ هم در حال دویدن روی تردمیل دیده می‌شود.

 

درحالیکه شیوع گسترده ویروس کرونا باعث توقف تمامی رقابتهای فوتبال در اروپا و در بسیاری از نقاط دنیا شده باشگاه‌ها حالا دیگر قادر به تمرین  کردن در مجموعه‌های تمرینی خود نیستند. اما باشگاه‌ها که نمی‌خواهند در زمان بهبود اوضاع و از سر گیری احتمالی رقابتها با بازیکنانی ناآماده روبرو باشند از آنها خواسته‌اند که در این مدت به صورت انفرادی در خانه تمرین کنند و حتی بعضی کادرهای فنی تمرینات آنها را به صورت ویدیویی دنبال می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها