کد خبر : 1676774 | 17 فروردين 1399 ساعت 13:45 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

فن خال: آژاکس قهرمان شود؟ مسخره است

لوئیس فن‌خال از باشگاه‌هایی که قصد دارند از بحران کرونا برای موفقیت خود سوءاستفاده کنند انتقاد کرده و به خصوص تلاش آژاکس برای اعلام قهرمانی‌اش را مسخره خواند.

فن خال: آژاکس قهرمان شود؟ مسخره است

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فن‌خال، مربی کهنه‌کار هلندی از باشگاه‌هایی که به قول او در تلاشند از شرایط ایجاد شده بواسطه بحران کرونا به نفع خود و موفقیت‌شان سوءاستفاده کنند به شدت انتقاد کرد. فن‌خال شدیدترین انتقاد خود را متوجه باشگاه هلندی آژاکس کرد و گفت آژاکسی‌ها نباید برای اعلام قهرمانی زودهنگام‌شان در لیگ هلند عجله داشته باشند.

 

1489101

 

 درحالیکه لیگهای فوتبال در گوشه و کنار دنیا به حالت تعلیق درآمده یوفا این هفته تاکید کرد که لیگها نباید این فصل را به طور کلی تعطیل کنند. اما لیگ ژوپیر بلژیک پایان فصل جاری را اعلام کرده و صدرنشین فعلی‌اش کلوب بروژ را به عنوان قهرمان معرفی کرد. بعد از آن بود که مارک اورمارس مدیر ورزشی آژاکس خواهان آن شد که لیگ هلند هم به پایان رسیده و آژاکس صدرنشین به عنوان قهرمان این فصل معرفی شود.

 

فن‌خال با انتقاد از موضع آژاکس و باشگاه‌هایی که خواهان تعطیلی لیگها برای اعلام قهرمانی‌شان هستند گفت:" همه این را قبول دارند که بعد از شکست خوردن ویروس کرونا، اولین کاری که باید انجام شود به پایان رساندن فصل جاری رقابتها است. ورزش یعنی مشخص شدن برنده  در زمین. نه اینکه بگویید بعد از 25 مسابقه همه چیز را تمام می‌کنیم و آژاکس را قهرمان اعلام می‌کنیم. این مسخره است. هر کسی که ورزشکار باشد می‌فهمد من چه می‌گویم".

 

دیدگاه‌ها