کد خبر : 1704102 | 04 شهریور 1399 ساعت 11:00 | 51.6K بازدید | 5 دیدگاه

یونایتد می‌توانست رویایی‌ترین باشد

فهرست فن‌خال برای یونایتد: نیمار، لواندوفسکی، مانه!

لوئیس فن خال می‌گوید زمانی که هدایت منچستریونایتد را به عهده داشته تلاش کرده نیمار، لواندوفکسی و سادیو مانه را به این تیم منتقل کند.

فهرست فن‌خال برای یونایتد: نیمار، لواندوفسکی، مانه!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فن خال مربی کهنه کار هلندی می‌گوید در دورانی که سکان هدایت منچستریونایتد را به عهده داشته سعی کرده ستاره‌های بزرگ این روزهای فوتبال دنیا از جمله کسانی مثل نیمار، رابرت لواندوفسکی و سادیو مانه را به اولدترافورد منتقل کند.

 

1522241

 

فن خال در سال 2014 به اولدترافورد رفت تا به جای دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد شود. او به مدت دو فصل این سمت را عهده دار بود. فن خال در فصل 2015-2016 با تیمش فاتح جام حذفی انگلیس شد ولی باشگاه در نهایت او را اخراج کرده و ژوزه مورینیو را به جایش به کار گرفت.

 

فن خال حالا در گفتگو با فورفورتو درباره آن روزها گفت: " من زمانی که در یونایتد بودم رابرت لواندوفسکی را می‌خواستم ولی وقتی فهمیدم انتقال او خیلی سخت است به جایش سعی کردم گونزالو ایگواین را به تیمم بیاورم".

 

 

1522239

 

لوئیس فن خال در ادامه گفت: " حتی قبل از اینکه به اولدترافورد برسم در صحبتهایم با هیات مدیره یونایتد گفته بودم که نیمار را می‌خواهم. من به آنها گفتم که اگر شما یونایتد هستید باید بزرگ فکر کنید و دید وسیع داشته باشید. باشگاه می‌دانست که اگر نیمار را بخرد می‌تواند کلی از محل درآمد فروش پیراهن سود کند و من هم که در تیمم به وینگرهای سریع نیاز داشتم. به همین خاطر بود که برای جذب سادیو مانه و ریاض محرز هم تلاش کردم. توماس مولر هم در فهرست مد نظر من بود. البته او همان موقع هم سنش بالا رفته بود ولی چون می‌توانست در پستهای مختلف بازی کند و مهارتهای رهبری زیادی داشت برایم جالب بود. برای دفاع هم من سرخیو راموس و متس هوملس را می‌خواستم چون دفاع ما آن روزها در بازی سازی از عقب زمین خوب کار نمی‌کرد".

 

 

دیدگاه‌ها