کد خبر : 1676799 | 17 فروردين 1399 ساعت 14:18 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ احتمالی برای شروع مجدد لالیگا

فوتبال در اسپانیا مثل دیگر نقاط اروپا فعلا به حالت تعلیق در آمده است.

تاریخ احتمالی برای شروع مجدد لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت های عمومی شده است. ورزش به خصوص بسیار تحت تاثیر این اپیدمی قرار گرفته است. فوتبال در اروپا به غیر از کشور بلاروس تعطیل است و هنوز نمی توان به طور دقیق تاریخی را برای از سرگیری لیگ ها اعلام کرد.

 

 

1487638

 

 

بلژیک فعلا تنها کشوری بوده که رای به نیمه تمام ماندن لیگ داده است و البته این تصمیم باید به تایید مجمع عمومی برسد. یوفا پس از این اتفاق به دیگر کشورها توصیه کرد که روش بلژیک را در پیش نگیرند و هر طور شده لیگ ها را به اتمام برسانند چرا که در غیر این صورت ضرر و زیاد فراوانی به باشگاه ها وارد خواهد شد.

امروز نشریه آاس ادعا کرد که فدراسیون فوتبال اسپانیا و اتحادیه لالیگا در نظر دارند تا از 5 ژوئن(16 خرداد) لالیگا از سر گرفته شود. برای این منظور قرار است جلسه ای روز 29 اردیبهشت برگزار شود و پس از هماهنگی های لازم با دولت، در مورد شروع مجدد فوتبال تصمیم گیری شود. 

اسپانیا و انگلیس کشورهایی هستند که قصد دارند تحت هر شرایطی لیگ های شان را به اتمام برسانند ولی در این زمینه تابع دولت خواهند بود. آنها امیدوارند که از اواسط خرداد و با بهتر شدن اوضاع، حداقل بتوانند بازی ها را پشت درهای بسته و بدون تماشاگر ادامه دهند.

 

دیدگاه‌ها