کد خبر : 1676922 | 18 فروردين 1399 ساعت 10:10 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

استویچکوف: پایان فوری لالیگا منصفانه است

هریستو اسویچکوف، اسطوره فوتبال بلغارستان و ستاره سابق بارسلونا می‌گوید فصل لالیگا باید همین حالا پایان‌یافته اعلام شود.

استویچکوف: پایان فوری لالیگا منصفانه است

به گزارش "ورزش سه"، هریستو استویچکوف، اسطوره فوتبال بلغارستان و ستاره سابق باشگاه بارسلونا می‌گوید اگر فصل جاری لالیگا همین حالا به پایان رسیده، هیچ تیمی از این به دسته پایین‌تر سقوط نکرده و دو تیم برتر از لیگ دسته دوی اسپانیا به لالیگا صعود کنند، برای همه طرفها منصفانه‌تر خواهد بود.

 

لالیگا در حال حاضر به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده. در حال حاضر بارسلونا با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین لالیگا است و کادیز و رئال زاراگوزا در لیگ دسته دوی این کشور صدرنشین بوده و بر اساس پیشنهاد استویچکوف می‌توانند به لالیگا صعود کنند.

 

1489231

 

استویچوف که با پیراهن بارسلونا پنج بار فاتح لالیگا و یک بار فاتح اروپا شده در این باره گفت:" اگر وضعیت فعلی را خوب بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که اگر فصل با همین شرایط فعلی پایان یافته اعلام شود برای همه منصفانه‌تر خواهد بود. تیمهای زیادی در انتهای جدول هستند که ممکن بوده در ادامه فصل سقوط کنند ولی چون مسابقات زیادی باقی مانده درست این است که هیچ تیمی امسال سقوط نکند".

 

ستاره سابق بلغار در ادامه صحبتهایش گفت:" می‌توانند لیگ را همینطور متوقف کنند، هیچ تیمی سقوط نکند و دو تیم صدرنشین لیگ دسته دو به لالیگا صعود کنند. به این ترتیب فصل آینده یک لالیگای 22 تیمی خواهیم داشت. آن دو تیم یک سال تلاش کرده‌اند و کلی پیروزی بدست آورده‌اند و نباید به آنها ظلم کرد و مانع از صعودشان به لالیگا شد".

 

دیدگاه‌ها