کد خبر : 1676834 | 17 فروردين 1399 ساعت 17:08 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت 45 روزه فیفا به تراکتور درباره کنستانت

فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه تراکتور 45 روز فرصت داده تا بتواند در پرونده کوین کنستانت از خود دفاع کند.

فرصت 45 روزه فیفا به تراکتور درباره کنستانت

به گزارش "ورزش سه"، کوین کنستانت ستاره گینه ای سابق تیم میلان ایتالیا بود که نیم فصل لیگ هجدهم در یک اتفاق جالب به تراکتور تبریز پیوست. جذب این بازیکن باتجربه بسیار مورد توجه فوتبالدوستان آذربایجانی قرار گرفت و همه از یک خرید بزرگ حرف می زدند. کنستانت اما با وجود حضور چند روزه در تمرینات تراکتور اما هیچ وقت برای تراکتور به میدان نرفت و بعدها مشخص شد که او بیماری قلبی داشته است.
از این رو باشگاه تراکتور به صورت یک طرفه قرارداد این بازیکن گینه ای را فسخ کرد و او را روانه کشورش کرد. کنستانت که قراردادی یک سال و نیمه با تراکتور داشت اما از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و توانست حکم هم بگیرد.


حالا فدراسیون جهانی در پی شکایت کنستانت باشگاه تراکتور را به پرداخت مبالغ  820 هزار یورو بابت کل مبلغ قرارداد محکوم کرده است. از این رو مسئولان تراکتور اعتقاد دارند این مبلغ برای قرارداد یک سال و نیمه بوده در صورتی که قرارداد سال دوم باید به توافق طرفین می رسیده است.


از این رو تراکتور اعتراض خود به حکم صادر شده را به فیفا ارسال کرد و حالا فدراسیون جهانی در جدیدترین اقدام خود 45 روز به باشگاه سرخپوش آذربایجان مهلت داده تا مستندات و دفاعیات خود را به طور کامل و به صورت مکتوب ارسال کند.


معاونت حقوقی باشگاه تراکتور هم این روزها در تلاش است تا همه مستندات در خصوص این پرونده را جمع آوری و به فیفا ارسال کند. از آنجایی که در حکم فیفا آمده تراکتور در صورت عدم پرداخت 820 هزار دلار به محرومیت از نقل و انتقالات مواجه می شود حالا مسئولان باشگاه باید تمام تلاش خود را برای برنده شدن در این پرونده انجام دهند و باید دید چه اتفاقاتی در آینده در این خصوص رخ می دهد.

دیدگاه‌ها