کد خبر : 1676876 | 17 فروردين 1399 ساعت 20:43 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقصد جنجالی در انتظار مائورو ایکاردی

میلان قصد دارد در تابستان پیش رو برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن اقدام کند.

یک مقصد جنجالی در انتظار مائورو ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم به ثمر رساندن 20 گل در 31 بازی در پاریس، به نظر می رسد مدیران باشگاه پاری سن ژرمن علاقه چندانی به حفظ مائورو ایکاردی برای فصل بعد و پرداخت 70 میلیون یورو برای دائمی کردن قرارداد او به اینتر ندارند و این بازیکن بعد از یک فصل حضور در لیگ یک فرانسه احتمالا دوباره به سری آ باز خواهد گشت.

 

1449189

 

اما کوریره دلااسپورت مدعی شد میلان در تدارک برای ارائه پیشنهاد در مسیر خرید کاپیتان سابق رقیب همشهری یعنی اینتر است. احتمال دارد فصل لوچانو اسپالتی هدایت میلان را بر عهده گیرد و علیرغم بروز اختلافاتی بین او و ایکاردی در ماه های پایانی حضور این دو نفر در اینتر، ایکاردی بهترین فصل حضورش در لباس نراتزوری را در اولین سال اسپالتی روی نیمکت این تیم سپری کرده و 29 گل به ثمر رساند تا اینتر دوباره موفق به بازگشت به لیگ قهرمانان شود.

 

با توجه به ابراز علاقه مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا به زندگی در ایتالیا و خصوصا شهر میلان، احتمال رخ دادن این انتقال در تابستان وجود دارد. در این میان نام تیم هایی چون یوونتوس و ناپولی نیز در هفته های اخیر برای خرید مائورو ایکاردی مطرح شده و به نظر می رسد اگر تصمیم پاری سن ژرمن مبنی بر عدم دائمی ساختن قرارداد مائوریتو قطعی باشد، احتمالا او دوباره راهی سری آ خواهد شد.

دیدگاه‌ها