کد خبر : 1678293 | 25 فروردين 1399 ساعت 17:49 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقصد غیر قابل پیش بینی در انتظار ایکاردی

به نظر می رسد که باشگاه میلان قصد دارد مهاجم جنجالی اینتر یعنی مائورو ایکاردی را جذب کند.

یک مقصد غیر قابل پیش بینی در انتظار ایکاردی

به گزارش "ورزش سه" مائورو ایکاردی پس از کش و قوس‌های فراوان در تابستان از اینتر جدا شد و با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی راهی پاری سن ژرمن شد. این مهاجم آرژانتینی شروع درخشانی در ترکیب تیم پاریسی داشت و در ۳۱ بازی برای این تیم ۲۱ گل به ثمر رساند اما رفته رفته مشکلات وی با سرمربی آلمانی یعنی توماس توخل کار را برایش سخت کرد.

حالا اما گفته می شود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن علاقه ای به پرداخت بند آزاد سازی این بازیکن به اینتر ندارد و به همین خاطر احتمالاً ایکاردی در پایان فصل دوباره به نراتزوری باز خواهد گشت. از طرف دیگر اینتر نیز برنامه‌ای برای حفظ ایکاردی ندارد و قصد دارد این بازیکن را به فروش برساند.

 

طی هفته های گذشته از یوونتوس و ناپولی به عنوان مقصد های احتمالی ستاره آرژانتینی یاد شده است. با این حال امروز دیلی اکسپرس گزارش داد که باشگاه میلان نیز به جمع مشتریان مائورو ایکاردی اضافه شده و قصد دارد این بازیکن را در تابستان پیش رو از تیم همشهری به خدمت بگیرد.

 

 

1484554

 

 

زلاتان ابراهیموویچ به احتمال فراوان در پایان فصل روسونری را ترک خواهد کرد و به همین دلیل سران این باشگاه ایتالیایی به دنبال جذب جانشینی برای ستاره سوئدی هستند که حالا بعد از آرکادیوش میلیک، نام مائورو ایکاردی نیز مطرح شده است.

دیدگاه‌ها