کد خبر : 1676895 | 17 فروردين 1399 ساعت 23:54 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

شرط ستاره انگلیسی برای انتقال به یونایتد چیست؟

هنوز مقصد بعدی یادون سانچو، ستاره جوان دورتموند مشخص نیست.

شرط ستاره انگلیسی برای انتقال به یونایتد چیست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد یادون سانچو یکی از نام های مهم بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد و تیم های بزرگ لیگ برتری از جمله منچستریونایتد و چلسی قصد دارند برای خرید این ستاره آینده دار اقدام کنند. مدیران دورتموند نیز در هفته های اخیر اعلام کرده اند مشکلی با جدایی این بازیکن در صورت رسیدن پیشنهاد ندارند.

 

1489099

 

نشریه سان مدعی شد یادون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، در صورت عدم توفیق در کسب سهمیه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اقدام به انتخاب منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی خود نخواهد کرد. اخبار حاکی از آن است یادون سانچو در تابستان امسال دورتموند را ترک خواهد کرد، او در این فصل عملکرد چشمگیری داشته و تا به حال 17 گل به ثمر رسانده و 19 پاس گل ارسال کرده است.

 

اگرجه یونایتد قصد دارد برای خرید این ستاره جوان دست به جیب شده و حقوق 400 هزار پوندی پرداخت کند، اما اولویت یادون سانچو بازی کردن در لیگ قهرمانان خواهد بود و بدین ترتیب یونایتد باید در برای خرید این بازیکن به این تورنمنت بزرگ راه یابد. شیاطین سرخ در حال حاضر در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند و با توجه به احتمال محرومیت منچسترسیتی از حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان، آنها در صورت حفظ شرایط فعلی می توانند بعد از یک فصل دوری دوباره به مهم ترین تورنمنت اروپایی راه یابند.

دیدگاه‌ها