کد خبر : 1676911 | 18 فروردين 1399 ساعت 09:20 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال از سر گیری سری آ از مهرماه

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید با توجه به فروکش نکردن بحران کرونا ممکن است فصل جاری سری آ در ماه اکتبر به پایان برسد.

احتمال از سر گیری سری آ از مهرماه

به گزارش "ورزش سه"، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید با توجه به اینکه نشانه‌ای از فروکش کردن سریع بحران ناشی از اپیدمی ویروس کرونا دیده نمی‌شود ممکن است اجازه داده شود که فصل 2019-2020 لیگ سری آ این کشور حتی در ماه اکتبر به پایان برسد.

 

لیگ سری آ در ایتالیا ماه گذشته میلادی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده و فدراسیون فوتبال ایتالیا این هفته جمعه اعلام کرد که تا زمانی که سلامت و ایمنی تمام دست‌اندرکاران مسابقات فوتبال به صورت کامل تضمین نشود این لیگ از سر گرفته نخواهد شد. ایتالیا یکی از آسیب‌دیده‌ترین کشورهای دنیا در مواجهه با کرونا است و تا این لحظه چیزی نزدیک به 15800  نفر در این  کشور جان‌شان را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

 

1489224

 

گراوینا می‌گوید تاریخ 17 مه یعنی 27 اردیبهشت همچنان ممکن است به عنوان تاریخ از سر گیری سری آ مورد موافقت قرار بگیرد ولی اگر  لازم باشد حتی ممکن است این لیگ در ماه‌های بعد از این تاریخ به پایان برسد و ایتالیایی‌ها پایان دیرهنگام لیگ را به تعطیلی کامل آن ترجیح می‌دهند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در پاسخ به سوالی درباره احتمال از سر گیری لیگ در ماه‌های سپتامبر و اکتبر گفت:" این یک فرضیه است. در حال حاضر 17 مه یکی از پیشنهادهای از سر گیری لیگ است ولی می‌خواهم تاکید کنم که این یک فرضیه است. تمام کردن این فصل بهترین راه‌حل خواهد بود چون نه تنها به این فصل ما ضرری وارد نخواهد شد بلکه فصل آینده هم با مشکلات کمتری برگزار خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها